想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2140


1#
發表於 11-8-16 12:50 |只看該作者
ivf 了一次,分2次放了胚胎,医生話2批胚胎質素好好,但2次结果都失敗.....
各位同我一樣想生bb的jm,應該好明白我嘅心情
但我聽了朋友嘅說話:"上天賜比你嘅未必係最好,但係一定會係最適合",因我有宗教信仰,我聽完心裡面釋懷了
睇番我雖然今天仍然無bb,但我有好愛我的老公,奶奶,老爺,家人,有地方住,有工作,有健康身体......好多好多,可以有bb的話只係我地格外天賜禮物
所以想同仍未bingo的大家分享,雖然想有bb的壓力係真的真的會好大,吾bingo会好down,好傷心,但我希望大家放鬆心情,相信上天,佢會響適合時間賜比我地呢份寶貴禮物!


大宅

積分: 1559


2#
發表於 11-8-16 12:53 |只看該作者
回覆 leonlovefaf 的帖子

Thanks, leonlovefaf


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-8-16 12:54 |只看該作者
leonlovefaf 發表於 11-8-16 12:50
ivf 了一次,分2次放了胚胎,医生話2批胚胎質素好好,但2次结果都失敗.....
各位同我一樣想生bb的jm,應該好明 ...

講得好啱啊! 加油! 支持你


大宅

積分: 2140


4#
發表於 11-8-16 12:56 |只看該作者
但我仍未放棄,會努力運動,戒口,中医調理,做個健康女人,去迎接下次ivf,另一方面和老公"緊密合作",自己亦努力dodo 試下
盡了自已努力,我相信结果係點都好,我都問心無愧~


男爵府

積分: 5433


5#
發表於 11-8-16 13:07 |只看該作者
leonlovefaf 發表於 11-8-16 12:50
ivf 了一次,分2次放了胚胎,医生話2批胚胎質素好好,但2次结果都失敗.....
各位同我一樣想生bb的jm,應該好明 ...

I wanna cry when i read your message above. It's such a long long journey. I am also a Christian but I gradually lost faith in God. I pray each cycle and do all my best; chinese medicine, counting the ovulation day, eat all the good food to maintain good health, etc... but still nothing!! I feel so down each time I check green D but only one line... I dont know what i can do. I sometimes wonder if it is my fate not having my own child... very frustrating!!

點評

mrs_b_lam  don't give up! add oil~  發表於 11-8-16 13:10


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 11-8-16 13:22 |只看該作者
加油呀


大宅

積分: 2140


7#
發表於 11-8-16 13:24 |只看該作者
回覆 wellmax 的帖子

我都有同你一樣想法,系咪我呢生人2公婆係無仔女 ga 呢??会傷心狂喊怨天怨地,但反過來我想,我身邊有好多愛我嘅人,同我地生活一齊的家人我無乜関心緊張佢地.反而死日為左一伴未知结果未發生嘅事而擔心
一日我地身体機能仍運作,一日重有機會的
吾好灰心住,我38歲仍未bingo,仍在樂觀去嘗試~


別墅

積分: 741


8#
發表於 11-8-16 13:34 |只看該作者
多謝你既分享! 雖然每次失敗都好難過, 但我地需要呢D正能量!


大宅

積分: 2140


9#
發表於 11-8-16 13:47 |只看該作者
因我經驗話我知,失敗後狂鑽牛角尖係好痛苦,只可提醒自已身邊仍有好多事面对,世界仍會運行,並非無bb/ivf /iui失敗就係世界末曰,生bb並非我地的唯一

我知講易做難,但希望我(同各位jm)能!!


珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-8-16 14:05 |只看該作者

回覆:想分享:我相信上天賜比我嘅未必係最好,但係一定會係最適合

努力加油




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


11#
發表於 11-8-16 14:10 |只看該作者
leonlovefaf 發表於 11-8-16 12:50
ivf 了一次,分2次放了胚胎,医生話2批胚胎質素好好,但2次结果都失敗.....
各位同我一樣想生bb的jm,應該好明 ...
多謝你呀,不過我暫時未可以調節到自己既心情,本身係一個好緊張既人,99又成日有意無意俾壓力我,好辛苦呀


子爵府

積分: 13784


12#
發表於 11-8-16 14:13 |只看該作者
樓主, 你好有智慧, depressed唔緊要, 但唔可以忘記已擁有的!!

跟你分享真人真事3個cases:

1) 我之前在bk見到有位jm, 41歲生第1個, 42歲冇計劃地再bingo, 43生第2個, 我揾唔番絛link, 佢試過好多次人工, 中醫....等咗7-8年, 佢老公最後話算啦, 不用將d $$$去買樓, 好好過2人世界, 最後佢係搬屋期間bingo的!!2個小朋友都係natural!!

2) 我親戚, 女的40, 男的37, 男的有problem, 但拒绝人工, 只係keep住睇中醫, 最後41歲生咗個仔, 仲好cute好醒.

3) 我中醫個patient, 由30試到47, 乜方法都試過, 最後47歲那年, 見2個月無M, 以為更年期到.........48歲那年順產生咗個仔, 我上星期六第1次見到呢對母子, 仔仔今年6歲半, 玩ipad仲玩得好投入tim!!


祝苦盡甘來!!!

點評

leonlovefaf  多謝分享~~~~  發表於 11-8-16 14:24


子爵府

積分: 13784


13#
發表於 11-8-16 14:20 |只看該作者
回覆 ilovedogs322 的帖子

你俾自己壓力, ok, 自己受番, 抵!!

99嗰d, 學下當耳邊風, 咪由佢講囉, 你付出的, 佢唔知唔怪佢, 但如果佢變本加厲, 就要同佢個仔講, 如果仲冇用, 咪以後叫佢個仔自己見佢阿媽, 我做得出

點評

ilovedogs322  有苦自己知,我已經同C6講過99既問題,我宜家唔會單獨見99面,減少壓力!  發表於 11-8-17 18:09


大宅

積分: 1266


14#
發表於 11-8-16 14:23 |只看該作者
回覆 leonlovefaf 的帖子

多謝你的分享, 我都曾經情緒十分低落, 上年第一次有bb, 佰到12wks, 發現有問題要做人流, 到上月很開心再次有bb, 但8wks無心跳- 小產. 我亦是高齡, 這2次真的打擊很大, 不過我和的想法接近, 有很愛我的老公, 家人, 這2次打擊, 世界亦會繼續運行, 我亦要繼續生活, 雖然我無任何宗教信仰, 佰我都會諗"上帝早巳預備, 我不相運氣" + "命裡有時終需有, 命裡無時莫強求"
我一定會正面面對難闗, 大家一齊加油, 得閑可上來多些, 一齊發放正量, 因有bk forum, 我可同同道中人share一下心聲, 這才可釋懷, 因其他人不太明白我的心情

點評

leonlovefaf  你識正面諗非常好  發表於 11-8-16 14:46


公爵府

積分: 29804


15#
發表於 11-8-16 14:29 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-8-16 14:57 編輯

樓主,我都好明白你心情!因為我也期盼了很久,但仍未有,老公唔太接受任何人工方法,連iui都接受唔到,試了5年仍然都係無,最近幾個cycle開始oi了,我心態上開始盡人事聽天意!好彩我也有信仰,深信祂會為我們預備最好的。最近有個朋友和我分享了Word of the day,我用這來祝福自己、祝福大家!

Sometimes God does't give you what you want, not because you don't deserve it, but because you deserve more.

姐妹們加油!

點評

ilovedogs322  你句英文好正呀,多謝分享!  發表於 11-8-17 18:10
leonlovefaf  多謝分享  發表於 11-8-16 14:46
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


男爵府

積分: 7926


16#
發表於 11-8-16 14:47 |只看該作者
All jm,


Thanks a lot for sharing!! add oil, God will know and bless us!!!


Try your best and no regret!!


Chitchit boy


大宅

積分: 3306


17#
發表於 11-8-16 15:06 |只看該作者
回覆 leonlovefaf 的帖子

你講得好好呀。我好明白。這幾年來常食炸糊的frustrate, 巳習慣。 小x 的痛心,亦經歷過。
可以有健康努力試原來都係一種福氣。
祝各位快快bingo.


大宅

積分: 2140


18#
發表於 11-8-16 15:11 |只看該作者
係呀我地可以有健康努力試原來都係一種福氣。


大宅

積分: 1266


19#
發表於 11-8-16 16:11 |只看該作者
咁大家一齊努力, 我地只可向前看, 過去不要再想太多


大宅

積分: 2140


20#
發表於 11-8-17 10:22 |只看該作者
但有時好似今曰甘,諗番ivf失敗了,個人心裡好空虛,成個人好似得番個軀'學'甘......心理面仍有好多負面情諸....成日聽到人話適當時候要學懂"放下",我現好希望可做到,不能令自已再鑽牛角尖

多謝呢度好多jm支持及聽到我的傾訢,無你地無呢個網站,有時傍偟起上黎真的不知點做,當感到無路可前進一上來傾下就可改變灰喑心情,多謝你地~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo