想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2252


1#
發表於 11-8-18 10:48 |只看該作者
係咪等多幾日先do do lei??




男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-8-18 11:39 |只看該作者
回覆 kkbchu 的帖子

今日照DODO啦!!今晚或明天有可能會再深色D!!如果明天冇色就係明天排咗卵,明晚再DODO,我都未試過100%深
耐心地等待成功


男爵府

積分: 6137


3#
發表於 11-8-18 11:54 |只看該作者

回覆:Kit_ming 的帖子

我前2日出現過50% 後:;pppp: 昵幾日都無線:;pppp:




大宅

積分: 2552

畀面勳章


4#
發表於 11-8-18 12:01 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-8-18 11:39
回覆 kkbchu 的帖子

今日照DODO啦!!今晚或明天有可能會再深色D!!如果明天冇色就係明天排咗卵,明晚再DODO, ...

唔好意思借個位嚟問吓嘢~
你咁講係咪即係話紅d未必一定會深粗?50%都有機會係代表peak? 之後就算中唔中都會越嚟越淺?

我咁問...係因為我從未深粗過,最叻嗰日都係50%咋

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


5#
發表於 11-8-18 12:02 |只看該作者
Ivy114 發表於 11-8-18 11:54
我前2日出現過50% 後 昵幾日都無線

Me too....
BB雞有書讀啦~


男爵府

積分: 9408


6#
發表於 11-8-18 12:09 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

之後就算中唔中都會越嚟越淺?<<<我只知唔中一定唔會有色,水控都唔會有的!!如果用黎試排卵的話(我次次唔同)就會淺至深,最深果次就係高峍期,之後就會淺色或者冇色
耐心地等待成功


男爵府

積分: 9408


7#
發表於 11-8-18 12:11 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

這就是50%果日係高峰期啦
耐心地等待成功


伯爵府

積分: 15695


8#
發表於 11-8-18 12:32 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

咁請問我係由淺至深, 又去番淺, E家又深番, 但都係30%, 我係咪有問題呢?


男爵府

積分: 9408


9#
發表於 11-8-18 12:54 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

你驗排卵驗到幾日都有色咁勁?我最多3日有色咋....你又深又淺又深又淺真係答你唔到!!!我諗你買D貴嘅排卵棒驗會好D
耐心地等待成功


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-8-18 14:37 |只看該作者

回覆:Kit_ming 的帖子

我咪missed




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo