烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   18


別墅

積分: 704


1#
發表於 12-10-8 09:43 |只看該作者
跟這個blog整排包,大成功!
http://www.christinesrecipes.com/2010/11/pai-bao.html?m=1



Siu Mo Ma


別墅

積分: 704


2#
發表於 12-10-8 09:45 |只看該作者

回覆:siumoma 的帖子

阿女喜歡甜包,第一次整
myphoto.jpg



點評

maipo    發表於 12-10-10 14:29
Siu Mo Ma


別墅

積分: 704


3#
發表於 12-10-8 09:46 |只看該作者

回覆:siumoma 的帖子

切開的樣子
myphoto.jpg



點評

tempooo    發表於 12-10-9 02:21
Siu Mo Ma


子爵府

積分: 10168


4#
發表於 12-10-8 09:49 |只看該作者
係呀!我第一次整都係跟這食譜,好有成功感,自此,繼續被毒下去了,不過依家跟孟老師的食譜多D,因為唔想落咁多淡忌廉,好似好 heavy 咁!想做D 清清地的軟包,之前做老面法,走火入魔,好彩伊家脫離了魔界,依家多數做中種法,真係唔錯,可以試試!


別墅

積分: 704


5#
發表於 12-10-8 09:52 |只看該作者

回覆:boyboylo 的帖子

點樣可以小啲fat fat材料呀?阿女細吾怕肥,但我,玩左半年面包機,自己都脹左!



Siu Mo Ma


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-8 11:15 |只看該作者

回覆:鬆軟排包

好pro!!


大宅

積分: 1314


7#
發表於 12-10-8 11:23 |只看該作者

引用:係呀!我第一次整都係跟這食譜,好有成功感

原帖由 boyboylo 於 12-10-08 發表
係呀!我第一次整都係跟這食譜,好有成功感,自此,繼續被毒下去了,不過依家跟孟老師的食譜多D,因為唔想 ...
想請教中種是否要好長時間才焗到包,因睇書話分两次攪麵團,又要分别發烤,時間變左double


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-10-8 16:13 |只看該作者


大宅

積分: 1015


9#
發表於 12-10-8 16:13 |只看該作者

回覆:siumoma 的帖子






水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-8 16:31 |只看該作者
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-8 17:15 |只看該作者


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-8 18:45 |只看該作者

回覆:鬆軟排包






彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 12-10-8 19:38 |只看該作者

回覆:鬆軟排包






禁止訪問

積分: 185


14#
發表於 12-10-8 20:46 |只看該作者

回覆:鬆軟排包

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 281776


15#
發表於 12-10-8 21:13 |只看該作者

回覆:鬆軟排包




別墅

積分: 704


16#
發表於 12-10-8 21:50 |只看該作者

回覆:milktealai 的帖子

我只有兩個盆,剩下的面團用了整午餐肉包包!都好好食!
myphoto.jpg



Siu Mo Ma


伯爵府

積分: 15600


17#
發表於 12-10-8 22:12 |只看該作者

回覆:鬆軟排包





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo