想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1951


1#
發表於 11-8-2 11:00 |只看該作者
今早忍唔住再偷步驗咗,濕咗支棒后叫自己唔好心急,好與壞都要冷靜接受,睇咗一陣報紙后再睇返結果:一條好清楚,另有一 條隠隠約約!心隨即涌起欣喜,未幾眼都濕埋,但願係真的中咗!還有4日先到抽血驗的日子,呢四日睇來好漫長!


大宅

積分: 3230


2#
發表於 11-8-2 14:22 |只看該作者
Relax........... 等多 4 日就知。
我就 thurs 返去驗血就有 result,都好緊張呀!!!!


複式洋房

積分: 417


3#
發表於 11-8-2 14:34 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

有淺線即係好大機會BINGO啦~
你有無胸脹的感覺呀?
我今日都有驗,不過係白雪雪,而且無胸脹感覺,睇黎都唔得


洋房

積分: 72


4#
發表於 11-8-2 14:36 |只看該作者
我想請問點解你地要去抽血驗??遲左好多日????


大宅

積分: 3306


5#
發表於 11-8-2 14:40 |只看該作者
回覆 sapple 的帖子

我今日放胎後Day 12, 未敢驗住,見醫生就下星期一驗,如M小姐未正式大駕光臨
自己會星期四、五先驗。不過無信心呀。

係喎恭喜樓住先,見到淺就99% Bingo架啦。


大宅

積分: 1951


6#
發表於 11-8-2 14:42 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-2 14:22
Relax........... 等多 4 日就知。
我就 thurs 返去驗血就有 result,都好緊張呀!!!! ...

你都放鬆啲呀,小心小心呀,一切俾心機,等好消息!


別墅

積分: 580


7#
發表於 11-8-2 14:43 |只看該作者

引用:今早忍唔住再偷步驗咗,濕咗支棒后叫自己唔

原帖由 macy2002 於 11-08-02 發表
今早忍唔住再偷步驗咗,濕咗支棒后叫自己唔好心急,好與壞都要冷靜接受,睇咗一陣報紙后再睇返結果:一條好 ...
我day 15,聽日返醫院check result,好擔心,唔敢自己驗。請問你個肚有冇乜感覺呢?我就成日有d陰陰痛。。。




大宅

積分: 1951


8#
發表於 11-8-2 14:46 |只看該作者
desire08 發表於 11-8-2 14:40
回覆 sapple 的帖子

我今日放胎後Day 12, 未敢驗住,見醫生就下星期一驗,如M小姐未正式大駕光臨

Thanks! 你都俾啲信心自己。一日m 未到就當自己係有機會的,我都係咁……齊齊等好消息


大宅

積分: 1951


9#
發表於 11-8-2 14:51 |只看該作者
sapple 發表於 11-8-2 14:34
回覆 macy2002 的帖子

有淺線即係好大機會BINGO啦~

放胎幾三日左右先有胸脹的感覺,我一路都keep住有,但就唔覺愈來愈脹。你day幾驗?唔好灰,唔得再來過,放鬆情緒。


大宅

積分: 4432


10#
發表於 11-8-2 14:54 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

Haha... 你睇有好多人support 你家!多休息啦!




洋房

積分: 72


11#
發表於 11-8-2 14:54 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

點解要抽血驗???


大宅

積分: 1951


12#
發表於 11-8-2 14:56 |只看該作者
vavawing 發表於 11-8-2 14:36
我想請問點解你地要去抽血驗??遲左好多日????

去診所抽血驗準確啲同埋由醫生睇完報告分柝返做認認跟住。正常係放胎第十四第十五日抽血驗。我都唔太明,但次次醫生都 係咁安排。


大宅

積分: 1951


13#
發表於 11-8-2 14:59 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-2 14:54
Haha... 你睇有好多人support 你家!多休息啦!

多謝你!還有各位jms support, 祝願大家都有運!


複式洋房

積分: 202


14#
發表於 11-8-2 15:00 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

請問一下:ivf係咩黎ga,本人上星期去睇左家計會,有咨詢過轉公立醫院做試管或其他,佢地話轉睇公立,排期見醫生都要等兩年,有咁耐嗎?




大宅

積分: 1951


15#
發表於 11-8-2 15:04 |只看該作者
wsamylam 發表於 11-8-2 14:43
我day 15,聽日返醫院check result,好擔心,唔敢自己驗。請問你個肚有冇乜感覺呢?我就成日有d陰陰痛。。。: ...

可能 我粗魯啲啦,沒咩感覺,但昨晚拖地后肚齊周圍扯咗一陣間。放鬆啲,放鬆啲,m 未到,胸有脹應該有機會,我個人覺得。因為我之前兩個cycle day 8左右胸唔再脹谷,但呢次有,所以覺得可能係得咗。加油!等你天日好消息,我仲到等到星期五先確定


大宅

積分: 1951


16#
發表於 11-8-2 15:07 |只看該作者
回覆 准妈妈 的帖子

ivf體外受精培育胚胎再放入子宫,即所謂的試管嬰,係呀,你快啲去檢查同埋排隊啦,過咗40政府唔俾做,排兩年先40沒得做政府就好 貴啦


洋房

積分: 72


17#
發表於 11-8-2 15:10 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

sorry,咩叫放胎??同埋你睇咩醫生~點解佢會叫你去抽血??
因為我遲左半個月啦已經~仲未黎~但驗極都冇BB喎,所以見
到你地咁早就去抽血驗~我又想知係咩一回事囉~thx.....


複式洋房

積分: 417


18#
發表於 11-8-2 15:11 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

我見好多JM懷孕的特徵都會有胸痛/或胸脹,不過我就無,雖然今天係放胎第6日,我真係早左驗,但我一些感覺都無,只係有谷M FEEL,無胸痛/胸脹,所以我覺得機會不大囉


複式洋房

積分: 202


19#
發表於 11-8-2 15:12 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

醫生話睇多一個月先俾信我,唉~~~




大宅

積分: 3230


20#
發表於 11-8-2 15:27 |只看該作者
我想問吓你哋 d 胚胎係 "Day 幾" (day 2 or day 5?!) 就放架????

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo