潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2395


1#
發表於 13-3-1 22:50 |只看該作者
我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係咪好好著?


珍珠宮

積分: 35261


2#
發表於 13-3-1 22:58 |只看該作者

引用:我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係

原帖由 cjj123 於 13-03-01 發表
我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係咪好好著?
除咗款靚之外,的而且確真係好舒服、好好著!我以前中意鷄毛、chanel、lv(其實好硬)但自從買咗RV之後都冇買過其他牌子嘅鞋。。。


大宅

積分: 3801


3#
發表於 13-3-1 23:10 |只看該作者

引用:我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係

原帖由 cjj123 於 13-03-01 發表
我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係咪好好著?
好好著,高跟好穩,鞋頭夠闊,著上腳鞋型好靚




公爵府

積分: 26033


4#
發表於 13-3-2 08:26 |只看該作者

引用:我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係

原帖由 cjj123 於 13-03-01 發表
我見呢度好多人鐘意買RV,隨左款靚之外,係咪好好著?
我一樣,chanel太c man, lv已太out, 嘅然RV我著得舒服咪買





公爵府

積分: 27278


5#
發表於 13-3-2 09:43 |只看該作者

回覆:點解買RV?

RV shoes are really comfy especially the suede one!!! I love it~




大宅

積分: 2395


6#
發表於 13-3-2 12:36 |只看該作者

回覆:點解買RV

多謝各位意見,睇黎都要去親身體驗下。


男爵府

積分: 6088


7#
發表於 13-3-2 14:46 |只看該作者
比雞毛好着,個款又好睇,45mm大愛


大宅

積分: 3527


8#
發表於 13-3-2 14:58 |只看該作者

回覆:點解買RV

確實suede係好著


大宅

積分: 1529


9#
發表於 13-3-2 15:40 |只看該作者
grbb 發表於 13-3-2 14:58
確實suede係好著
suede 係咪最好著的一款呀?? 但好似只適合冬天著喎~
而家春夏的話, 係咪要著膠款?? 會唔會好硬架 ? 有無其他選擇


大宅

積分: 3527


10#
發表於 13-3-2 17:40 |只看該作者

引用:Quote:grbb+發表於+13-3-2+14:58+確實suede

原帖由 懶訓豬豬 於 13-03-02 發表
suede 係咪最好著的一款呀?? 但好似只適合冬天著喎~
而家春夏的話, 係咪要著膠款?? 會唔會好硬架 ? 有無其 ...
我只著過suede所以唔知漆皮好著否,但覺得suede都啱夏天著,你見佢出d淺粉色都知啦! 不過我都會買漆皮試下


禁止訪問

積分: 2086


11#
發表於 13-3-2 18:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cjj123+於+13-03-01+發表我見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35261


12#
發表於 13-3-2 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Winnie_1210+於+13-03-01+發

原帖由 O_O! 於 13-03-02 發表
有啲人好好笑。。。著到刮爛哂腳都話好著。。。真係奇人何其多。爛腳點只你一個。。。

...
咁淨係呢一對刮又點吖?好多有買呢個款嘅JM都有呢個問題㗎啦!莫非你又想撩交嗌俾版主block多次account阿Hermesmama?係就真係醜啦!




禁止訪問

積分: 2086


13#
發表於 13-3-2 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+O_O!+於+13-03-02+發表有啲人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35261


14#
發表於 13-3-2 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Winnie_1210+於+13-03-02+發

原帖由 O_O! 於 13-03-02 發表
我都冇話過爛腳係你。你咁靚女,你隻腳點會爛啫。你只係中意將啲血淋淋動物披上身,咁惡毒之嘛。唔好咁敏感 ...
咁又點惡毒得過你把口呢?就算你唔認好多JM都知係你喇!咁又係,咁醜又點會有人會認吖?!




禁止訪問

積分: 2086


15#
發表於 13-3-2 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+O_O!+於+13-03-02+發表我都冇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35261


16#
發表於 13-3-2 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Winnie_1210+於+13-03-02+發

原帖由 O_O! 於 13-03-02 發表
都話左你係最靚架啦....你披動物上身都唔覺醜,我又有咩需要覺得醜呀 ? 我唔回Lu....玩完,開飯。。。。拜 ...
咁又係啊!你呢啲"有口話人冇口話自己"嘅人,又點會識個"醜"字點寫吖!




禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-3-7 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Winnie_1210+於+13-03-02+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo