潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2657


1#
發表於 13-3-3 21:15 |只看該作者
想買一個lindy , 唔知道怎樣去揀size?請各位高手媽咪教路!本人around165cm, 120lbs
應該選擇咩size 最好呢?




公爵府

積分: 26645


2#
發表於 13-3-3 21:18 |只看該作者

回覆:yanyant97 的帖子

去水貨店親身試下啦!



點評

greenpea    發表於 13-3-3 21:19


大宅

積分: 2657


3#
發表於 13-3-3 21:20 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

邊間會好啲,費時比啲sales 克面




子爵府

積分: 13729


4#
發表於 13-3-3 21:23 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

30



點評

manicheung    發表於 13-3-4 11:19


大宅

積分: 2872


5#
發表於 13-3-3 21:26 |只看該作者

引用:邊間會好啲,費時比啲sales+克面 +

原帖由 yanyant97 於 13-03-03 發表
邊間會好啲,費時比啲sales 克面
I think Brxxd Off, VXP Stn is good service. Milxn Stn is soso as they\'re busy serving the big spenders.




大宅

積分: 1664


6#
發表於 13-3-3 21:40 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

30's good ah


大宅

積分: 4751


7#
發表於 13-3-3 21:41 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

買啦 買啦


大宅

積分: 2657


8#
發表於 13-3-3 21:55 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

Thanks all....
等我去試下先😊




珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


9#
發表於 13-3-3 22:04 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

如果我158cm用30會唔會太大 carry 唔起呢?




公爵府

積分: 27278


10#
發表於 13-3-3 22:06 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

Size 34 would be easier be seen by walk in




大宅

積分: 2657


11#
發表於 13-3-4 01:09 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

34係咪好大個吖?




大宅

積分: 4751


12#
發表於 13-3-4 07:58 |只看該作者

引用:34係咪好大個吖? +

原帖由 yanyant97 於 13-03-04 發表
34係咪好大個吖?
我得158都用34 我用慣大袋 因為要凑女

點評

manicheung    發表於 13-3-4 11:20


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


13#
發表於 13-3-4 08:23 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

34 is too boxy! 26 is cute 30 is a gd size

點評

manicheung    發表於 13-3-4 11:20


子爵府

積分: 14842


14#
發表於 13-3-4 08:45 |只看該作者
30


大宅

積分: 2657


15#
發表於 13-3-4 11:07 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

How much for 30?




大宅

積分: 2657


16#
發表於 13-3-5 02:42 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

Any one know?




伯爵府

積分: 15128


17#
發表於 13-3-5 09:03 |只看該作者

引用:How+much+for+30? +

原帖由 yanyant97 於 13-03-04 發表
How much for 30?
55xxx




大宅

積分: 2657


18#
發表於 13-3-5 09:47 |只看該作者

回覆:新手想買一個Lindy

Thanks




大宅

積分: 3527


19#
發表於 13-3-5 16:45 |只看該作者

引用:How+much+for+30? +

原帖由 yanyant97 於 13-03-04 發表
How much for 30?
Feb 13 price $55300


大宅

積分: 3527


20#
發表於 13-3-5 16:47 |只看該作者

引用:如果我158cm用30會唔會太大+carry+唔起呢?

原帖由 sunnygirl 於 13-03-03 發表
如果我158cm用30會唔會太大 carry 唔起呢?
唔會呀,我同你差唔多高30 剛剛好


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo