潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2115


1#
發表於 13-3-5 22:50 |只看該作者
圓石70份 E VS2 $29000 GIA 抵唔抵?


大宅

積分: 2115


2#
發表於 13-3-5 22:53 |只看該作者

回覆:幸福小豬 的帖子

我N年前係周生生買過隻鑽戒,仲會唔會收返架?我想買過隻大少少既,但而家賣左又買唔返,定留返自己戴算呢?


大宅

積分: 2115


3#
發表於 13-3-5 23:44 |只看該作者

回覆:幸福小豬 的帖子

有冇JM可以俾到意見呢,Thanks


侯爵府

積分: 22317


4#
發表於 13-3-6 00:02 |只看該作者

引用:圓石70份++E+++VS2+++$29000+++GIA+++抵唔

原帖由 幸福小豬 於 13-03-05 發表
圓石70份 E VS2 $29000 GIA 抵唔抵?
唔知係咪3 ex, none? if so, check from myjewelry,unit price 31k
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 22317


5#
發表於 13-3-6 00:04 |只看該作者

引用:我N年前係周生生買過隻鑽戒,仲會唔會收返

原帖由 幸福小豬 於 13-03-05 發表
我N年前係周生生買過隻鑽戒,仲會唔會收返架?我想買過隻大少少既,但而家賣左又買唔返,定留返自己戴算呢 ...
我唔會trade,會keep或重鑲~ 襯珠寶展夠集中又抵,去look look sin larr~




大宅

積分: 2115


6#
發表於 13-3-6 00:38 |只看該作者

回覆:amber-darling 的帖子

我就係度search到粒石既資料,但我見好似冇JM係呢間買石……重鑲好似都幾貴喎


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo