潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 6887


1#
發表於 13-3-2 12:41 |只看該作者
我都好鍾意買嘢,手袋、銀包、衫、鞋,但就不會買好貴的。現正考慮辭工教仔女,因兩個都升了小學,雖然我不做工都能維持生活,要買什麼老公都不會阻止,但相信一定會洗少d錢。好奇一問,大家咁愛shopping,是否一定會keep住工作呢?


別墅

積分: 570


2#
發表於 13-3-2 12:50 |只看該作者
回覆 magiccandy 的帖子

我現在同你情況一樣,bb剛出世,現正掙扎返工定湊女!


珍珠宮

積分: 35261


3#
發表於 13-3-2 13:01 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我諗我生完2個收工後一定會出返嚟做嘢!




大宅

積分: 4374


4#
發表於 13-3-2 13:02 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我無做野之後,買野唔會好似開水喉咁,同埋會比自己一個budget自己買野扮靚。





伯爵府

積分: 17391


5#
發表於 13-3-2 13:04 |只看該作者
我覺得女人自己揾到好d.. 靠自己最好,老公俾是綿上添花


男爵府

積分: 5676


6#
發表於 13-3-2 13:05 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作

我愛shopping, 所以繼續返工


公爵府

積分: 26645


7#
發表於 13-3-2 13:11 |只看該作者

回覆:magiccandy 的帖子

如果冇做野,我一定唔會好似依家咁中毒,因為大部分luxury goods 我係自己俾錢,冇咗自己嘅收入,我會好內疚咁樣洗錢。




公爵府

積分: 26525


8#
發表於 13-3-2 13:13 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我好enjoy做ftm, 所以幾鍾意買野都唔會做番野喇




子爵府

積分: 12713


9#
發表於 13-3-2 13:29 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作

我都係剛剛湊返小朋友半年,雖然冇返工咁多$$,但仍然keep住成日買,因為依板太毒了


伯爵府

積分: 16783


10#
發表於 13-3-2 13:32 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作

工作除多d錢用外…也有滿足感!


男爵府

積分: 9747


11#
發表於 13-3-2 13:41 |只看該作者
Sasalam2012 發表於 13-3-2 13:11
如果冇做野,我一定唔會好似依家咁中毒,因為大部分luxury goods 我係自己俾錢,冇咗自己嘅收入,我會好內 ...
Agreed!


珍珠宮

積分: 35261


12#
發表於 13-3-2 13:43 |只看該作者

引用:我諗我生完2個收工後一定會出返嚟做嘢! +

原帖由 Winnie_1210 於 13-03-02 發表
我諗我生完2個收工後一定會出返嚟做嘢!
因為我個國庫經已極度空虛了。。。




男爵府

積分: 6887


13#
發表於 13-3-2 13:59 |只看該作者
其實我唔鍾意工作,日日返工都不情願,放工就如放監,之後會心思思shopping,扮靚才帶給我樂趣,像是釋放壓力。


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 13-3-2 14:22 |只看該作者
唔會keep住工作, 但會叫隻佬keep住揾錢俾我駛


男爵府

積分: 6308


15#
發表於 13-3-2 14:26 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

如果可以兩邊都兼顧到就一定返工。



點評

Judy03  同意  發表於 13-3-3 08:59


男爵府

積分: 5263


16#
發表於 13-3-2 14:30 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

鐘意扮靚就唔好做ftm喇, 少咗$買野係其一, even老公任你買, 但都著唔晒/ 無機會著! 返工一星期可consume五套新衫, ftm頂多出二三次街(唔計買餸), 即著二三套新衫, 有時又因為趕往出去費時扮靚! 我依家仲有十件八件新買冬天衫未著, 但已買緊春裝了! 我自己都唔好意思, 又忍唔到手!




大宅

積分: 4949


17#
發表於 13-3-2 14:58 |只看該作者

引用:我愛shopping,+所以繼續返工+

原帖由 peepee 於 13-03-02 發表
我愛shopping, 所以繼續返工
agreed


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


18#
發表於 13-3-2 15:13 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作

我喺shopping同子女之間選擇左子女,除非份工好hea又準時收工,隨時行得開請假,人工又唔錯,咁我就會做,但奈何香港有幾多呢啲工?我以前份工就唔係咁適合有仔女,所以冇做,我情願買少啲買平啲都留返時間比子女,睇住佢地成長,當然呢啲係個人選擇


男爵府

積分: 9901

畀面勳章


19#
發表於 13-3-2 15:25 |只看該作者
繼續shopping, 所以繼續返工


男爵府

積分: 9747


20#
發表於 13-3-2 15:34 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

無論點樣我都會做野,唔係因為要買野咁簡單,有乜野事婚姻失敗,我可以自己照顧自己同埋仔女既生活,唔使靠人 當然我唔希望呢件事會發生啦!



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo