潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21813


1#
發表於 13-2-24 23:16 |只看該作者
我一向d手袋係一個疊一個咁塞響衣櫃最底果一大格,有d有布袋笠住,有d冇!講真,真係好難拎!有時想換手袋都因為太吾就手而放棄!但係我就黎搬屋,想趁機攪攪佢,又吾知點放方便d!大家有冇好既收納手袋方法可share?如有photo更加歡迎!




子爵府

積分: 12843


2#
發表於 13-2-24 23:27 |只看該作者

回覆:大家屋企係點收藏大大小小既手袋架?

我同你一樣,難拎到爆 雖然一個疊一個但我會分兩邊放 最頭放常用




公爵府

積分: 26645


3#
發表於 13-2-24 23:55 |只看該作者

回覆:pingu_k 的帖子

最好緊係一格格,一格放一個袋就最正,但我諗要發夢先有咁大間屋!




侯爵府

積分: 21813


4#
發表於 13-2-25 09:33 |只看該作者

引用:最好緊係一格格,一格放一個袋就最正,但我

原帖由 Sasalam2012 於 13-02-24 發表
最好緊係一格格,一格放一個袋就最正,但我諗要發夢先有咁大間屋!



...
哈哈,一格放一個袋,好奢侈!





寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-2-25 09:51 |只看該作者
堆埋一齊mouth:


公爵府

積分: 27278


6#
發表於 13-2-25 10:20 |只看該作者

回覆:大家屋企係點收藏大大小小既手袋架?

哈哈, 我每朝都好似開mystery box咁, 要憑記憶D橙盒入面係咩色既袋




版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


7#
發表於 13-2-25 10:59 |只看該作者
本帖最後由 babyislove 於 13-2-25 11:02 編輯

回覆 pingu_k 的帖子

我睇d日本雜誌,佢買呢類書架(通常係用透明無印良品出o個D),一格放一個擺起衣櫃最上格


另外,布質o既就用個掛起

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


別墅

積分: 642


8#
發表於 13-2-25 11:07 |只看該作者
本帖最後由 小拾 於 13-2-25 11:09 編輯
Sasalam2012 發表於 13-2-24 23:55
最好緊係一格格,一格放一個袋就最正,但我諗要發夢先有咁大間屋!



...

我地就泥搬屋, 而家諗緊裝修

本身都好似你咁諗, 係walkin closet一格格咁...
但比c6拒絕左, 話無位wor..............



大宅

積分: 3208


9#
發表於 13-2-25 11:22 |只看該作者

回覆:大家屋企係點收藏大大小小既手袋架

舊愛会左塞右塞,收埋。新歡就会放在當眼處


子爵府

積分: 14283


10#
發表於 13-2-25 12:18 |只看該作者

回覆:大家屋企係點收藏大大小小既手袋架?

我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好多位可以再買
myphoto.jpg



點評

尼加拉伯爵  好整齊呀 !   發表於 13-2-26 11:47
babyislove    發表於 13-2-25 13:59
wancy_2000  very tidy  發表於 13-2-25 13:57
swanmonki  GOOD  發表於 13-2-25 12:39


大宅

積分: 3693


11#
發表於 13-2-25 12:24 |只看該作者
evacatcat 發表於 13-2-25 12:18
我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好多位可以再買
正正正

點評

swanmonki  dream ^^  發表於 13-2-25 12:39


男爵府

積分: 6487


12#
發表於 13-2-25 12:44 |只看該作者

引用:我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好

原帖由 evacatcat 於 13-02-25 發表
我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好多位可以再買
Jealous




別墅

積分: 535


13#
發表於 13-2-25 12:57 |只看該作者

回覆:evacatcat 的帖子

Well done~




公爵府

積分: 26645


14#
發表於 13-2-25 13:37 |只看該作者

引用:哈哈,+我每朝都好似開mystery+box咁,+要憑

原帖由 starz~ 於 13-02-25 發表
哈哈, 我每朝都好似開mystery box咁, 要憑記憶D橙盒入面係咩色既袋
你應該mark label麻,我要好辛苦從櫃頂拎個盒落黎,開錯咗又要搬返上去,又要再揾過,好麻煩!




公爵府

積分: 26645


15#
發表於 13-2-25 13:39 |只看該作者

引用:我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好

原帖由 evacatcat 於 13-02-25 發表
我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好多位可以再買
正呀!




大宅

積分: 2515


16#
發表於 13-2-25 13:55 |只看該作者

回覆:Sasalam2012 的帖子

我用迷你即影即有相机拍照,然後貼喺盒外,方便搵袋同鞋...
myphoto.jpg



點評

lorrainenfai    發表於 13-2-25 21:49
EVASWM    發表於 13-2-25 16:11
babyislove    發表於 13-2-25 14:00


侯爵府

積分: 20620


17#
發表於 13-2-25 14:04 |只看該作者

引用:我用迷你即影即有相机拍照,然後貼喺盒外,

原帖由 yokada 於 13-02-25 發表
我用迷你即影即有相机拍照,然後貼喺盒外,方便搵袋同鞋...
呢個方法吾錯貼相


侯爵府

積分: 21813


18#
發表於 13-2-25 14:26 |只看該作者

引用:我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好

原帖由 evacatcat 於 13-02-25 發表
我屋企剛裝修好,特登做左個手袋櫃,仲有好多位可以再買
嘩,手袋柜!冇咁大地方呀!




子爵府

積分: 14283


19#
發表於 13-2-25 14:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+evacatcat+於+13-02-25+發表

原帖由 pingu_k 於 13-02-25 發表
嘩,手袋柜!冇咁大地方呀!
Heehee 我仲有個好深既鞋櫃
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21813


20#
發表於 13-2-25 14:29 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyislove+於+13-2-25+11:02+

原帖由 babyislove 於 13-02-25 發表
本帖最後由 babyislove 於 13-2-25 11:02 編輯

回覆 pingu_k 的帖子
即係用好多個book stand 格開一格格,手袋打直咁放?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo