潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2064


1#
發表於 13-2-27 00:10 |只看該作者
可以拎返去整嗎?
1361894971916.jpg


大宅

積分: 2064


2#
發表於 13-2-27 00:14 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算

原本係咁架
1361895230457.jpg


子爵府

積分: 10236


3#
發表於 13-2-27 00:22 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算

我都有呢個charm, 用左兩年又冇事喎. touchwood
但我見粒珠識轉架,都驚甩




大宅

積分: 4947


4#
發表於 13-2-27 00:22 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算?

我同事試過拎返去整到架配過粒珠,但要俾少少錢整(唔記得幾錢)。我就好彩執到粒珠,唔駛錢整返!





大宅

積分: 2064


5#
發表於 13-2-27 00:31 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算

我係歐洲買架,無keep單,都會幫我整架可?


大宅

積分: 2064


6#
發表於 13-2-27 00:33 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算

因為尋日我係香港買左新charm, 佢俾個個保用書我,但係歐洲買就無,唔知得唔得


大宅

積分: 4776


7#
發表於 13-2-27 09:31 |只看該作者
粒VAN仔好CUTE呀


大宅

積分: 2064


8#
發表於 13-2-27 12:17 |只看該作者

引用:粒VAN仔好CUTE呀

原帖由 RosesJoy 於 13-02-27 發表
粒VAN仔好CUTE呀
我都覺呀,我買果時係last one,好好彩


大宅

積分: 4776


9#
發表於 13-2-27 15:54 |只看該作者
好想買呀, 貴唔貴呀? 想飛去整返條


大宅

積分: 4853


10#
發表於 13-2-27 22:59 |只看該作者

回覆:Thomas sabo既charm甩左粒珠(有相), 點算

我黑色有蝴蝶個粒都甩咗呀,用咗一個月咋


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo