潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1068


1#
發表於 13-2-24 23:09 |只看該作者
見佢貼曬正貨logo, d貨仲比其他水貨鋪如twist, hannah, ymk 齊


別墅

積分: 653


2#
發表於 13-2-24 23:31 |只看該作者

回覆:請問有冇人在新之城銀座買過野呀

真唔真唔知,但服務態度:;pppp: 不知所謂,約左時間去又話個袋唔向度,話向附近等佢攞番黎,唔得,要我俾$2000 落訂,我唔肯,寧願跟佢去攞,仲串我!!

超級唔建議去幫襯


子爵府

積分: 13898


3#
發表於 13-2-25 00:17 |只看該作者

回覆:請問有冇人在新之城銀座買過野呀?

服務態度呢…不嬲都一般啦(因為我以前都係到做過一排…)
但係d袋係真既…因為有空姐同買手幫佢地入貨,有時仲會老闆去歐洲入貨!




大宅

積分: 3055


4#
發表於 13-2-25 22:26 |只看該作者

回覆:請問有冇人在新之城銀座買過野呀?

服務態度極差,買嘢果陣就乜都得,買完之後就話之你,話過以後都唔會再幫襯:;pppp:





子爵府

積分: 13729


5#
發表於 13-2-25 22:28 |只看該作者

回覆:請問有冇人在新之城銀座買過野呀?

Promise keep a silk in wallet for me
And no reply at all




大宅

積分: 2741


6#
發表於 13-2-25 22:40 |只看該作者
我上去睇過袋,D人既面口真係差D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo