潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


1#
發表於 13-2-5 23:49 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 13-2-5 23:50 編輯

好開心..... 因為好岩我番工用...

多謝 c6...






點評

kktsoi    發表於 13-2-6 10:34
961123    發表於 13-2-6 05:57
manicheung    發表於 13-2-6 00:13
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2857


2#
發表於 13-2-5 23:51 |只看該作者

回覆:seaheart88 的帖子






珍珠宮

積分: 43776


3#
發表於 13-2-5 23:54 |只看該作者


侯爵府

積分: 20163


4#
發表於 13-2-5 23:59 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...







男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


5#
發表於 13-2-5 23:59 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...

good hubby


子爵府

積分: 12713


6#
發表於 13-2-6 00:09 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...




珍珠宮

積分: 32509

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-2-6 00:12 |只看該作者


男爵府

積分: 5402


8#
發表於 13-2-6 00:14 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...




男爵府

積分: 6365


9#
發表於 13-2-6 00:15 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...

Happy birthday! It may be ur per-birthday present... More is coming!




瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


10#
發表於 13-2-6 00:18 |只看該作者
micwong720 發表於 13-2-6 00:15
Happy birthday! It may be ur per-birthday present... More is coming!


多謝各位


雖然呢隻唔係大家 hit 個d 款.....鍊鍊個d 太貴得黎.... 平日番工真係唔夠裝東西....
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


子爵府

積分: 14727


11#
發表於 13-2-6 00:55 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...

我都有個大size


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


12#
發表於 13-2-6 00:57 |只看該作者
靚靚師奶 發表於 13-2-6 00:55
我都有個大size


大 size? 是否即係有2個側袋?
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2000


13#
發表於 13-2-6 01:06 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...

樓主,幾錢呀?好鐘意你個袋呀,咩model 呀?




瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


14#
發表於 13-2-6 01:15 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 13-2-6 01:16 編輯
芝士漢堡 發表於 13-2-6 01:06
樓主,幾錢呀?好鐘意你個袋呀,咩model 呀?

34209

朋友代買..... 1090歐羅 ... 再扣 tax ...

但其實2月1好似加左價5%.... 但由於個間店唔記得改牌.... 過機時 , 係1150歐羅 .... 但因個袋仍掛著 1090 .... 所以 sales 比回舊價....
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


子爵府

積分: 14727


15#
發表於 13-2-6 01:21 |只看該作者

引用:Quote:靚靚師奶+發表於+13-2-6+00:55+我都

原帖由 seaheart88 於 13-02-06 發表
大 size? 是否即係有2個側袋?
係呀


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


16#
發表於 13-2-6 01:23 |只看該作者
靚靚師奶 發表於 13-2-6 01:21
係呀


都想買個款..... 但無貨
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 4656


17#
發表於 13-2-6 01:26 |只看該作者

引用:好開心.....+因為好岩我番工用...多謝+c6

原帖由 seaheart88 於 13-02-05 發表
本帖最後由 seaheart88 於 13-2-5 23:50 編輯

好開心..... 因為好岩我番工用...
hehe..你個床單同我用既一樣


子爵府

積分: 11739

大廚勳章 趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-2-6 01:29 |只看該作者

回覆:未到正日生日,已到手的CC袋 ...





不怕風吹雨打


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


19#
發表於 13-2-6 01:30 |只看該作者
cheungs1025 發表於 13-2-6 01:26
hehe..你個床單同我用既一樣



個張係被呀..... 但我都有買佢套床套連枕袋...貓貓....
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 4656


20#
發表於 13-2-6 01:39 |只看該作者

回覆:seaheart88 的帖子

被套我都有。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo