美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 944


1#
發表於 13-2-21 16:18 |只看該作者
本帖最後由 家中女王 於 13-2-21 16:19 編輯

岩岩睇facebook見到佢有香港代理facebook.com/misshanahk

見到個video好似好正.

http://www.youtube.com/watch?v=d32WOSOWp9g&feature=youtu.be

之前我用開solone
你地有冇試過黎隻?


複式洋房

積分: 292


2#
發表於 13-5-7 00:04 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

用緊、好防水 值得買


大宅

積分: 3031


3#
發表於 13-5-7 00:41 |只看該作者

回覆:susan188 的帖子

請問where can buy it?




大宅

積分: 1247


4#
發表於 13-5-7 00:44 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆?

用過,台灣買,小小溶
免削 嗰款,用左兩次就成條芯跌出來,扭唔番入去





大宅

積分: 3047


5#
發表於 13-5-7 00:48 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

有用,真係好防水又唔會熊貓眼,但用左三次後個筆尖掘哂,我用自己嘅筆刨,但刨極都斷,刨到成支筆短到手指咁都刨唔到,結果丟左。



侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


6#
發表於 13-5-7 09:47 |只看該作者
solone 我搵左幾日都搵唔到
你係邊度買


大宅

積分: 3837


7#
發表於 13-5-7 12:02 |只看該作者

引用:solone+我搵左幾日都搵唔到你係邊度買

原帖由 heavybb 於 13-05-07 發表
solone 我搵左幾日都搵唔到
你係邊度買
太子站近維景酒店, 店名好似係廣良源,較平。天使亦有賣,貴點。


大宅

積分: 1179


8#
發表於 13-5-7 12:29 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

依家都用緊,好用,防水,已回購第二次


侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


9#
發表於 13-5-7 13:46 |只看該作者
m123s789 發表於 13-5-7 12:02
太子站近維景酒店, 店名好似係廣良源,較平。天使亦有賣,貴點。

thanks


別墅

積分: 944


10#
發表於 13-5-13 14:50 |只看該作者
回覆 heavybb 的帖子

旺角我的公主都有喇@@好平$3X


複式洋房

積分: 215


11#
發表於 13-5-13 15:09 |只看該作者
咁miss hana定solone好d ??


侯爵府

積分: 20211


12#
發表於 13-5-13 16:15 |只看該作者

引用:回覆+heavybb+的帖子旺角我的公主都有喇@@

原帖由 家中女王 於 13-05-13 發表
回覆 heavybb 的帖子

旺角我的公主都有喇@@好平$3X
Where is it ?




大宅

積分: 1229


13#
發表於 13-5-13 18:48 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

呢排見fb到好多人提過呢支眼線,好想試下!!邊到有得買?!


別墅

積分: 944


14#
發表於 13-6-16 19:29 |只看該作者
係我的公主有.
你去望望
香港人地有代理喇


大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


15#
發表於 13-6-16 19:41 |只看該作者
我都想知知miss hana應該用咩刨


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


16#
發表於 13-6-16 21:30 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

好用


大宅

積分: 1506


17#
發表於 13-6-16 21:50 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆?

好好用〜平靚正〜$69一支




別墅

積分: 944


18#
發表於 13-6-16 21:51 |只看該作者
Gloria.a 發表於 13-6-16 19:41
我都想知知miss hana應該用咩刨
佢有專用刨,都係$3X


大宅

積分: 3032


19#
發表於 13-6-17 01:04 |只看該作者

引用:有用,真係好防水又唔會熊貓眼,但用左三次

原帖由 cannoli 於 13-05-07 發表
有用,真係好防水又唔會熊貓眼,但用左三次後個筆尖掘哂,我用自己嘅筆刨,但刨極都斷,刨到成支筆短到手指 ...
我用返我筆刨刨到呀,無事
不過你呢個情況我好似唔係第一次聽,唔知關唔關我隻係新版既事(應該係新版……packing唔同樣)
1371402099482.jpg


大宅

積分: 3032


20#
發表於 13-6-17 01:06 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

btw,我用etude house刨
1371402194753.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo