美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32255


1#
發表於 13-6-20 20:13 |只看該作者
最近想買部洗面機,所以想請教下各位jm買邊個牌子好~??最好可以提供埋價錢同o係邊買~thank you~~~~


大宅

積分: 2650


2#
發表於 13-6-20 20:30 |只看該作者

回覆:*洗面機*買邊個牌子好~

我買咗clarisonic mia2...around 1300, ,,我覺得都ok


大宅

積分: 2973


3#
發表於 13-6-21 12:56 |只看該作者
Natalie86 發表於 13-6-20 20:30
我買咗clarisonic mia2...around 1300, ,,我覺得都ok
用完洗面機,你覺得要唔要用埋導出導入?定係都覺得已經ok


大宅

積分: 2650


4#
發表於 13-6-21 18:50 |只看該作者

引用:Quote:Natalie86+發表於+13-6-20+20:30+我

原帖由 happytracy 於 13-06-21 發表
用完洗面機,你覺得要唔要用埋導出導入?定係都覺得已經ok
我有做導入,個sales 叫我如果用咗洗面機就唔駛導出。。。。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo