論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1444


1#
發表於 11-2-18 20:13 |只看該作者
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平時做開的野都忘記, 日日要提.
小朋友上星期發燒, 到了第二次食藥的時間(i take bath), 她給了二格藥水給他吃, 即double.後來我check到問她, 又話唔知到, 我叫她半夜over103度要叫醒我, 她五時半check完104度都冇話我知, 我六點彈起床check, 問她為何不叫醒我, 佢話sleepy.小朋友dizzy又唔知, 急急送去急症室. 唔敢叫佢再稩藥.

自己唔舒服又唔出聲, 日日要問住佢, 聲都變晒又唔帶口罩又話自己ok, 要我夾佢先覆診, 好似多了個女.

你話續唔續約好, 因我冇耐性, 之前已經換了三四個, 是我最憎人黑面, 最起碼我罵她不會黑面, 記仇, 駁咀.


大宅

積分: 4946


2#
發表於 11-2-18 22:43 |只看該作者
no one is prefect.

and 小朋友讀五年級. He/she is old enough to take care himself.

I will renew rhe contract.


禁止訪問

積分: 3915


3#
發表於 11-2-19 00:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2311


4#
發表於 11-2-19 01:23 |只看該作者
重要的事例如小朋友病我重來唔靠工人,自己半夜起身探熱,好的工人難求,唔整鬼你又對小朋友好,我會續,但要清楚講你的要求,同時了解下點解一凍就表現唔好,如佢怕凍叫佢著衫,yes有工人等如有多個女所以唔好期望完美的工人,我地自己都唔會完美



原帖由 皓媽 於 11-2-18 20:13 發表
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平 ...


大宅

積分: 2311


5#
發表於 11-2-19 01:26 |只看該作者
小朋友病工人幫手比藥,我會話唔洗佢我一定自己餵






原帖由 steplovebb 於 11-2-19 01:23 發表
重要的事例如小朋友病我重來唔靠工人,自己半夜起身探熱,好的工人難求,唔整鬼你又對小朋友好,我會續,但要清楚講你的要求,同時了解下點解一凍就表現唔好,如佢怕凍叫佢著衫,yes有工人等如有多個女所以唔好期望完美的工人,我地自 ...


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-2-19 06:36 |只看該作者
小朋友食藥的工作,我都會自己做番...


伯爵府

積分: 16971


7#
發表於 11-2-19 11:22 |只看該作者
我以前個印都試過未夠鍾就給藥我仔食 (當時都係 5 年級), 我要返工, 當日我仔食了藥瞓覺, 理應 4 個鍾後食藥, 點知個印兩個幾三個鍾左右就叫我仔起身食藥, 而當時我仔因發燒食藥後可能比較倦, 沒有看時間而又很蕪糊的情況下食了, 因為我有要求他們每次食藥都要 mark 時間, 我回家後看到時間不對, 就重新再解釋比佢知食藥時間及份量必須要跟足, 否則可能影響好大. 個次呀仔真係好高燒才沒留意時間, 否則, 他是會自己安排的. 至於半夜 check 體溫問題, 其實樓主都不要太依賴個工人, 自己做會安心些, 而且你是個 stay home mom.
既然你覺得工人其他野 ok, 只是今次食藥問題, 我覺得樓主可以解釋清楚給你工人知, 以後要加倍小心.


男爵府

積分: 9791


8#
發表於 11-2-19 13:06 |只看該作者
原帖由 皓媽 於 11-2-18 20:13 發表
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平時做開的野都忘記, 日日要提.
小朋友上星期發燒, 到了第二次食藥的時間(i take bath), 她給了二格藥水給他吃, 即double.後來我check到問她, 又話唔知到, 我叫她半夜over103度要叫醒我, 她五時半check完104度都冇話我知, 我六點彈起床check, 問她為何不叫醒我, 佢話sleepy.小朋友dizzy又唔知, 急急送去急症室. 唔敢叫佢再稩藥.

自己唔舒服又唔出聲, 日日要問住佢, 聲都變晒又唔帶口罩又話自己ok, 要我夾佢先覆診, 好似多了個女.

你話續唔續約好, 因我冇耐性, 之前已經換了三四個, 是我最憎人黑面, 最起碼我罵她不會黑面, 記仇, 駁咀.


脾氣好的工人己很難找啦,仲唔傾電話添

樓主是否太依賴工人了?小朋友病了,只靠工人半夜照顧,但自己呼呼大睡.子女是自己的啊!工人只是打工...

會否衣服不夠?提吓工人着衫,注意身體..

若沒耐性重新教新工人,繼約吧!


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-2-19 13:59 |只看該作者
小朋友病左, 我係自己起身的..............
自己都吾會可以訓到好林啦.......
個仔都5年級, 自己可以自理到, 叫佢自己食藥啦......

我會續約
一個吾黑面, 做野自動波, 又吾講電話的工人, 好難搵到架啦

還要你係全職媽媽


別墅

積分: 632


10#
發表於 11-2-19 14:13 |只看該作者
原帖由 皓媽 於 11-2-18 20:13 發表
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平 ...


你的聽起來很好呀,重要的事情可以自己來,別叫工人做呀~如果日常生活她都可以打理,脾氣又好又不給臉色,當然繼續用囉. 給黑面的庸人一大堆~如果決定不續約可以介紹給我啦~

[ 本帖最後由 abc231 於 11-2-19 14:15 編輯 ]


象牙宮

積分: 239699


11#
發表於 11-2-20 19:06 |只看該作者
原帖由 皓媽 於 11-2-18 20:13 發表
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平 ...


她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平時做開的野都忘記, 日日要提.
1. 找出原因.
穿不夠暖, 吃不夠多? 教育她冬天須多吃一些, 穿的保暖. (其實好多人/工人都不懂怎麼穿才保暖)
冬天並非需要穿的多, 而是要穿的對!!!
2. 另問了她要不要續約呀?


大宅

積分: 1444


12#
發表於 11-2-20 19:49 |只看該作者
我明白好難找到好工人. 她初到香港打工, 我在冬天已經買了一大堆御寒衣服(包括底衫,毛衣, 綿褸,頸巾), 她跟我說不習慣冷的天氣, 我總不能每天像阿媽告訴他穿什麼衣服. 每逢天氣轉冷我會預先告訴她的.

我當然也不會自己呼呼入睡, 我也會二至三小時check一check, 但也要她合作, 因他們同一間房, 看看小朋友會否abnormal breathe. 平時小朋友吃藥當然冇問題, 但燒到104度, 自己又dizzy, 有d藥又every 4 hours, 6 hours, 1 time a day, before sleep. 那有可能自己食.


大宅

積分: 2311


13#
發表於 11-2-21 05:05 |只看該作者
其實你都幫了她很多如續約可再重新講你的要求,,如佢有誠意,續詎囉囉,如你想請個新的記住可能比詎差十倍增




原帖由 皓媽 於 11-2-20 19:49 發表
我明白好難找到好工人. 她初到香港打工, 我在冬天已經買了一大堆御寒衣服(包括底衫,毛衣, 綿褸,頸巾), 她跟我說不習慣冷的天氣, 我總不能每天像阿媽告訴他穿什麼衣服. 每逢天氣轉冷我會預先告訴她的.

我當然也不會 ...


水晶宮

積分: 74328


14#
發表於 11-2-21 14:08 |只看該作者
其實都只係其中一樣工作佢未能完成,而呢樣工作又可以自己做得到.
其他樣樣都好,我唔會另請新人,因為新人可能更差.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo