原帖由 皓媽 於 11-2-18 20:13 發表
我個賓以前在馬來西亞打工照顧開老人六年, 還有三個月完約, 三十幾歲, 未婚, 好脾氣, 不講電話, 煮野都好味, 內向; 我是全職媽媽, 小朋友讀五年級, 她最大問題就是冬天凍的時侯, below 14度, 就會做野跌晒watt, 平時做開的野都忘記, 日日要提.
小朋友上星期發燒, 到了第二次食藥的時間(i take bath), 她給了二格藥水給他吃, 即double.後來我check到問她, 又話唔知到, 我叫她半夜over103度要叫醒我, 她五時半check完104度都冇話我知, 我六點彈起床check, 問她為何不叫醒我, 佢話sleepy.小朋友dizzy又唔知, 急急送去急症室. 唔敢叫佢再稩藥.
自己唔舒服又唔出聲, 日日要問住佢, 聲都變晒又唔帶口罩又話自己ok, 要我夾佢先覆診, 好似多了個女.
你話續唔續約好, 因我冇耐性, 之前已經換了三四個, 是我最憎人黑面, 最起碼我罵她不會黑面, 記仇, 駁咀.