今日去左10幾間agent 搵overseas,
間間都係印傭可以傾視像會議,
菲傭可以直接同姐姐傾長途電話,
ok先比錢......
陽x 話, 我地有10幾間分店, 而家做都做唔切,
所有姐姐都無video 睇, 只可睇相同資料,
如果要同姐姐直接對話, 就要比晒錢先可以做,
德x 都係同樣手法......
想問下有無用過呢2間既sis, 如果比晒錢,
overseas $38xx, 全不包, 先至打比姐姐傾下,
原來姐姐又唔識英文(你唔識聽佢識個d),
又唔識中文, 咁換人仲使唔使加錢呀??
更換率高唔高呀?
[ 本帖最後由 熹曈媽咪 於 11-2-20 01:41 編輯 ]
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)