自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5487


1#
發表於 16-2-5 09:20 |只看該作者
我婆婆只需打出打入, 其實JOIN PLAN定用電話卡抵呢? 如果JOIN PLAN, 邊間比較實惠? 感謝


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-2-5 09:54 |只看該作者

引用:我婆婆只需打出打入, 其實JOIN PLAN定用電

原帖由 sukudo 於 16-02-05 發表
我婆婆只需打出打入, 其實JOIN PLAN定用電話卡抵呢? 如果JOIN PLAN, 邊間比較實惠? 感謝
...
我老豆用電話卡,$100 佢都用到幾個月


大宅

積分: 1642


3#
發表於 16-2-5 10:04 |只看該作者
回覆 good_pig 的帖子

我爸都係 好小打 多數用屋企 佢又唔係成日出街


男爵府

積分: 5487


4#
發表於 16-2-5 10:14 |只看該作者
本帖最後由 sukudo 於 16-2-5 10:15 編輯

因為我婆住老人院的, 想問電話卡係邊間網絡商, 係唔係7仔買?


男爵府

積分: 6358


5#
發表於 16-2-5 10:23 |只看該作者

引用:因為我婆住老人院的, 想問電話卡係邊間網絡

原帖由 sukudo 於 16-02-05 發表
本帖最後由 sukudo 於 16-2-5 10:15 編輯

因為我婆住老人院的, 想問電話卡係邊間網絡商, 係唔係7仔買? ...
深水埗~最平


男爵府

積分: 8877

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


6#
發表於 16-2-5 10:25 |只看該作者
本帖最後由 maggieric 於 16-2-5 10:27 編輯

我媽都係用儲值卡, 佢用得好少, 平過JOIN PLAN

佢用緊CSL, 好方便可以上網CHECK到餘額同埋增值, 唔洗下下問佢拎部電話黎CHECK,

但係依家仲有2G卡咩? 好多都已經3G


男爵府

積分: 9635


7#
發表於 16-2-5 10:26 |只看該作者

回覆:83 歲用既2G電話PLAN

電訊數碼好平,我屋企人用2G plan,$43一個月連隧道費
有個再平D既Plan架,你可以去睇下




大宅

積分: 3808


8#
發表於 16-2-5 10:48 |只看該作者

回覆:83 歲用既2G電話PLAN

真係好少用既,買儲值卡,50元可用到半年


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


9#
發表於 16-2-5 10:49 |只看該作者
電話卡


子爵府

積分: 12224


10#
發表於 16-2-5 11:07 |只看該作者
電話卡最抵, 去中國移動買, 個張咭好似三四十蚊就有得上網

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo