烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3116


1#
發表於 18-4-4 15:11 |只看該作者
想買部麵包機 但唔知點揀好
我見大部份人都係買象印/Panasonic

太多型號, 其實邊部最抵用?


大宅

積分: 3345


2#
發表於 18-4-4 23:32 |只看該作者
hahakk 發表於 18-4-4 15:11
想買部麵包機 但唔知點揀好
我見大部份人都係買象印/Panasonic

Pansonic 106 已經夠用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo