烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1007


1#
發表於 18-3-14 15:19 |只看該作者
拎出嚟叮熱就食得好似波仔飯盒甘,有冇人咁做嘅呢?可以存放幾耐?


大宅

積分: 2414


2#
發表於 18-3-14 16:57 |只看該作者
即係好似日本既常備菜咁
GOOGLE下好多日本同台灣人都有咁整


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 18-3-14 21:18 |只看該作者

回覆樓主

有時放假我會炆定餸, 隔一兩日整返熱黎食


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


4#
發表於 18-3-15 13:10 |只看該作者

回覆樓主:

放冰格可以存放好耐,半年都得。


大宅

積分: 1007


5#
發表於 18-3-15 13:50 |只看該作者
5R2H 發表於 18-3-15 13:10
放冰格可以存放好耐,半年都得。

有試過嗎?例如我蒸肉餅,係咪蒸好攤凍放冰箱就得


子爵府

積分: 11379


6#
發表於 18-3-15 14:06 |只看該作者
5R2H 發表於 18-3-15 13:10
放冰格可以存放好耐,半年都得。

可以都吾想食


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


7#
發表於 18-3-15 15:44 |只看該作者
venus0622 發表於 18-3-15 13:50
有試過嗎?例如我蒸肉餅,係咪蒸好攤凍放冰箱就得

蒸肉餅未試過,多數係炆,例如炆牛腩、羊腩、滷水等,一次過煮大大煲再分幾盒,急凍,食前解凍滾返熱就得,原味一樣。
以前煮bb餐都係假日整好一盒盒急凍粥仔,長放冰格,不過未必人人會接受。我認為冇問題。


珍珠宮

積分: 34106


8#
發表於 18-3-18 11:22 |只看該作者
5R2H 發表於 18-3-15 15:44
蒸肉餅未試過,多數係炆,例如炆牛腩、羊腩、滷水等,一次過煮大大煲再分幾盒,急凍,食前解凍滾返熱就得 ...

副食品冰磚台灣好多人都係咁做..
不過香港尤其係上一輩就唔係人人接受到..


公爵府

積分: 25849


9#
發表於 18-3-18 16:05 |只看該作者
回覆 venus0622 的帖子

唔係話隔夜嘢無益咩?


大宅

積分: 3197


10#
發表於 18-3-21 08:00 |只看該作者
venus0622 發表於 18-3-14 15:19
拎出嚟叮熱就食得好似波仔飯盒甘,有冇人咁做嘅呢?可以存放幾耐?

日本人成日都咁做...
我都試過,但要睇係咩餸,通常炆煮類野好啲...
我放普通雪櫃果格,放5天左右


侯爵府

積分: 23391

畀面勳章


11#
發表於 18-3-21 11:07 |只看該作者
venus0622 發表於 18-3-15 13:50
有試過嗎?例如我蒸肉餅,係咪蒸好攤凍放冰箱就得
肉餅調好味急凍, 食前先蒸,唔駛解凍加多5分鐘. 比較好味


大宅

積分: 1007


12#
發表於 18-3-21 12:01 |只看該作者
cici1800 發表於 18-3-21 11:07
肉餅調好味急凍, 食前先蒸,唔駛解凍加多5分鐘. 比較好味

Thx,我都頭痕係煮好急凍定醃完急凍再煮,大前提係整嗰個人禁個制就得,又食到住家飯

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo