懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


1#
發表於 24-8-15 08:15 |只看該作者
本帖最後由 Fyatling 於 24-8-15 08:16 編輯

如題,補充法國醫院,感謝


複式洋房

積分: 258


2#
發表於 24-8-21 16:11 |只看該作者
回覆 Fyatling 的帖子

我今年2月揾佢開刀, 係中大因為我只睇過佢同政府, 所以無其他作比較
但我覺得佢OK, 平時產檢都講解得詳細, 同俾到信心我
生個時好彩都好順利, 最重要個傷口埋得好靚
佢個時已經有講, 想個傷口盡量開細D, 所以阿B出世個時要夾出黎, 塊面有撻瘀左, 但好快都散左

唯一要講缺點係醫生費貴左D囉XD 但我中大係會貴D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo