烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 55


1#
發表於 17-9-19 13:54 |只看該作者
請問759大理石鍋要開鑊嗎?
有無人可指教點開鑊?


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-9-19 16:32 |只看該作者
Meimei12260821 發表於 17-9-19 13:54
請問759大理石鍋要開鑊嗎?
有無人可指教點開鑊?

唔洗架, 第一次用洗潔精洗, 之後每次用完盡量用清水洗抺就算, 留番少少油養鑊

留意唔好用大火, 用中火就夠


洋房

積分: 55


3#
發表於 17-9-19 20:10 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-19 16:32
唔洗架, 第一次用洗潔精洗, 之後每次用完盡量用清水洗抺就算, 留番少少油養鑊

留意唔好用大火, 用中 ...

Thank!!


子爵府

積分: 14701


4#
發表於 17-9-27 18:54 |只看該作者

回覆樓主

請問邊間分店有貨呀?我行左幾間都搵唔到

Waiting for YU


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


5#
發表於 18-2-27 17:00 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-19 16:32
唔洗架, 第一次用洗潔精洗, 之後每次用完盡量用清水洗抺就算, 留番少少油養鑊

留意唔好用大火, 用中 ...

本帖最後由 kaheiboy 於 18-2-27 17:02 編輯

係咪易潔鑊黎架,即係唔可以炒(蜆/蝦(emoji)海鮮?)


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 18-2-27 20:46 |只看該作者
kaheiboy 發表於 18-2-27 17:00
本帖最後由 kaheiboy 於 18-2-27 17:02 編輯

係咪易潔鑊黎架,即係唔可以炒(蜆/蝦(emoji)海鮮?)

係呀, 算係易潔

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo