烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 564


1#
發表於 18-2-8 22:36 |只看該作者
最近見到網上介紹呢隻德國牌子lowenthal(韓國製造)嘅鍋同pan好似好吸引好好用

想問有冇人用緊,好唔好用呀?


大宅

積分: 2145


2#
發表於 18-2-9 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

我都想知呀


象牙宮

積分: 239528


3#
發表於 18-2-14 16:50 |只看該作者
enjoyjoy 發表於 18-2-8 22:36
最近見到網上介紹呢隻德國牌子lowenthal(韓國製造)嘅鍋同pan好似好吸引好好用

想問有冇人用緊,好唔好用呀 ...

韓國Lowenthal 石塗鍋

明火/電子爐/電陶爐均適合使用,電磁爐不適用
石塗層易潔鍋 無油煮食- 不痴底**



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 2711


4#
發表於 18-2-26 10:43 |只看該作者

回覆樓主

平平地唔錯。


男爵府

積分: 5544


5#
發表於 18-2-28 10:24 |只看該作者
去年10月買的, 用膠鍋鏟, 又用易潔鍋專用的海棉洗, 而家coating已經開始掉了, 廣告話又可以炒釘炒石都無事, 可能開頭得, 但唔襟用囉! 姨媽的易潔鍋仲好用D, 我都係去姨媽再買算

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo