烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 649


1#
發表於 18-2-25 03:21 |只看該作者
請教有用開電飯煲煲粥既各位媽媽,請問煲出黎既粥會係咩質地?我想買一個可以煲到綿粥既電飯煲,求各位無私分享。謝謝


大宅

積分: 2711


2#
發表於 18-2-25 11:08 |只看該作者

回覆樓主

其實而家九成飯煲都有呢個功能。
我都成日用。煲出黎同你平時煲既係一樣既。多少水量會決煲出黎稀定濃。
我多數早上放入去。之後做自己野或出街。到12點阿囡放學有得食。


珍珠宮

積分: 35565

大廚勳章


3#
發表於 18-2-25 11:24 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-2-25 11:45 編輯

你咁樣問 , 所得出嚟嘅結果係唔夠中肯㗎 !!!!

有 d JM 半個鐘頭就煲得綿 , 其實 原因唔係咁簡單 ....

"新" 米 同 "舊"米 (即係 "陳"米) 本身 嘅水份唔一樣 , 煲出嚟嘅效果就梗係唔一樣啦 .....

大米、絲苗、泰國香米、.... 本身 嘅澱粉種類/含量 不同 , 以至 米種嘅 "糯" 性 亦有明顯分別 ....


咁如果 , 你想要一個 無論任何米種 都必定煲得綿嘅 電飯煲 , 我就推薦 Pan 記 嘅 IH 磁應西施煲 , 記住 要揀 "鑽石" 塗層 嗰幾款啵 .
IH 磁應 嘅火力 係明顯 強勁好多 , 而且可以 set 時間制 , 最長 4 小時 .

by the way , 溫馨提示 :
d 粥煲得咁綿 . 其實 唔多健康㗎 .....
我亦已經冇再用 IH 磁應西施煲 嚟煲粥喇 .....
因為 , 米粒 嘅 "糊化" 程度越大 , 佢嘅 "升糖指數(GI值)" 越高 ....
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


別墅

積分: 649


4#
發表於 18-2-25 21:29 |只看該作者

回覆樓主

多謝兩位回覆
咁我自己再研究下 thanks


伯爵府

積分: 16332


5#
發表於 18-2-25 22:15 |只看該作者

回覆樓主:

電飯煲煲粥無問題但我老公不喜歡電飯煲將肉煲得太梅


大宅

積分: 2224


6#
發表於 18-2-25 23:58 |只看該作者
回覆 Jasmine-edith 的帖子

用超市買到的 金鳳米
米水比例: 1:10congee mode 3 hrs.

粥好綿, 有d 似 粥店 食到既粥.

4-6人前
米 1 杯, 水10杯

200g 豬肉(用1茶匙salt 醃4 小時至1晚), 5 粒干瑤柱, 白果30粒(OPTIONAL), 果皮1小塊(OPTIONAL).

用 Panasonic 鑽石快思邏輯西施電飯煲

會有粥: 2 個康寧湯面碗, 1個小湯面碗 和 1 個飯碗





點評

khman    發表於 18-2-26 07:21


侯爵府

積分: 20320


7#
發表於 18-2-26 00:24 |只看該作者
candy_keung 發表於 18-2-25 23:58
回覆 Jasmine-edith 的帖子

用超市買到的 金鳳米

豬肉,米,同時放?


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 18-2-26 11:33 |只看該作者

回覆樓主:

我的西施電飯煲是舊一代, 除煲飯外無任何功能,都一樣可以煲粥, 首先將米洗淨,加油鹽醃一小時,跟住加滾水入電飯煲,再加入醃左的米, 按煲飯制煲45分鐘.
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo