烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1073


1#
發表於 18-2-22 13:26 |只看該作者
薑葱煲滾 過左一晚夜待冷卻 其中一隻好似唔夠腍 要再重覆一次嗎?如果用來煲湯係咪唔需要咁腍? 咁大隻應該做咩菜式好 我係新手 大家請多多指教
20180221_102859_001.JPEG

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo