烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5246


1#
發表於 17-12-4 14:20 |只看該作者
我原先用開貴夫人,但想轉用其他牌子,請教下大家,謝!


大宅

積分: 3566


2#
發表於 17-12-7 19:25 |只看該作者
sayubemine 發表於 17-12-4 14:20
我原先用開貴夫人,但想轉用其他牌子,請教下大家,謝!

我用Thermomix, 好正,只用冰生果,一分鐘就打到咁滑
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-12-8 04:48 |只看該作者
QYC 發表於 17-12-7 19:25
我用Thermomix, 好正,只用冰生果,一分鐘就打到咁滑

請問係咪打完後放返入冰格雪藏呀 。


大宅

積分: 3566


4#
發表於 17-12-8 13:08 |只看該作者
VCBB小天使 發表於 17-12-8 04:48
請問係咪打完後放返入冰格雪藏呀 。

即刻食,因為只用水果冰做成雪葩,所以放返入冰格會變返冰,或者可以食之前攞返落黎解凍。如果加奶加cream變雪糕就可以放返入雪櫃。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-12-8 16:22 |只看該作者
QYC 發表於 17-12-8 13:08
即刻食,因為只用水果冰做成雪葩,所以放返入冰格會變返冰,或者可以食之前攞返落黎解凍。如果加奶加cream ...

知道 , 唔該哂 。


男爵府

積分: 5246


6#
發表於 17-12-11 11:26 |只看該作者
本帖最後由 sayubemine 於 17-12-11 12:04 編輯

回覆 QYC 的帖子

請問你响邊度買?我SEARCH過佢網頁,佢話要上門示範?!要幾錢呢?謝謝!


珍珠宮

積分: 38389


7#
發表於 18-2-17 15:42 |只看該作者

回覆樓主:

貴夫人

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo