烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2841


1#
發表於 18-2-7 10:20 |只看該作者
老人家叫我幫佢買,但我唔太識揀,請問點先叫靚呢?


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 18-2-7 14:16 |只看該作者
clive 發表於 18-2-7 10:20
老人家叫我幫佢買,但我唔太識揀,請問點先叫靚呢?
什麼價錢先


大宅

積分: 2841


3#
發表於 18-2-9 11:01 |只看該作者
20150618bb 發表於 18-2-7 14:16
什麼價錢先

如果普洱一般好飲的咩價錢呢?係咪茶餅好D呢?
我見奇華$9x/120g貴嗎?但我拿過茶葉樣本來聞,卻嗅不到香味,所以無買。希望識揀的人教下路


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 18-2-9 13:18 |只看該作者
clive 發表於 18-2-9 11:01
如果普洱一般好飲的咩價錢呢?係咪茶餅好D呢?
我見奇華$9x/120g貴嗎?但我拿過茶葉樣本來聞,卻嗅不到香 ...
英記幫客戶買過,原價10800, 折左8800一餅, 大約375克 , 佢話好正。

一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 4822


5#
發表於 18-2-9 16:17 |只看該作者
回覆 clive 的帖子

普洱茶葉, 日常飲用買大約500一斤. 曾經試過平一級和貴一級的普洱, 個人覺得5百左右呢款最啱口味.
有要求可以買茶餅, 價錢貴好多, 自己唔識分無買過.


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 18-2-9 17:01 |只看該作者
clive 發表於 18-2-7 10:20
老人家叫我幫佢買,但我唔太識揀,請問點先叫靚呢?

你唔識, 我覺得就無謂冒險買。。。。等陣買咗幾百佢話唔啱仲煩。。。

佢飲開應該知道去邊度買。。。。一係你問佢買開邊檔


大宅

積分: 2841


7#
發表於 18-2-9 18:37 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-2-9 17:01
你唔識, 我覺得就無謂冒險買。。。。等陣買咗幾百佢話唔啱仲煩。。。

佢飲開應該知道去邊度買。。。。一 ...

佢自從大病完好耐無出街,已經9x歲,佢話上次辛辛苦苦專登出去九龍買開那間,點之無左,所以先問我。


大宅

積分: 2841


8#
發表於 18-2-9 18:39 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-2-9 17:01
你唔識, 我覺得就無謂冒險買。。。。等陣買咗幾百佢話唔啱仲煩。。。

佢飲開應該知道去邊度買。。。。一 ...

我就係有你既擔心先上來問,因為知佢份人都幾高要求


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 18-2-9 19:05 |只看該作者
clive 發表於 18-2-9 18:39
我就係有你既擔心先上來問,因為知佢份人都幾高要求

嘩佢辛辛苦苦出去買, 要求唔係小喎。。。我提議買一両半両佢試吓先

你知啦, 有啲茶葉價值直比金價, 買錯咗真係大鑊。。。

或者你去有得現沖現試飲嗰啲, 有專人介紹同試飲, 試啱先買一両番去俾老人家試, 無咁大風險(最好梗係帶埋佢去試啦)


大宅

積分: 2841


10#
發表於 18-2-9 21:24 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-2-9 19:05
嘩佢辛辛苦苦出去買, 要求唔係小喎。。。我提議買一両半両佢試吓先

你知啦, 有啲茶葉價值直比金價, 買 ...

咁請問邊度有得試飲?


水晶宮

積分: 50566


11#
發表於 18-2-9 22:09 |只看該作者
clive 發表於 18-2-9 21:24
咁請問邊度有得試飲?

你住邊區, 睇吓有冇其他會員有報料, 我住北區, 之前聯和墟同華心村有, 不過華心執咗, 聯和墟好耐無去嗰邊行唔清楚


大宅

積分: 2841


12#
發表於 18-2-10 09:38 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-2-9 22:09
你住邊區, 睇吓有冇其他會員有報料, 我住北區, 之前聯和墟同華心村有, 不過華心執咗, 聯和墟好耐無去 ...

我粉嶺,太和,上水,大埔,沙田,鑽石山,黃大仙,油尖旺都經常去,如有人知,希望可盡快通知我,因想新年見面時送給老人家


公爵府

積分: 28238


13#
發表於 18-2-10 10:22 |只看該作者
clive 發表於 18-2-10 09:38
我粉嶺,太和,上水,大埔,沙田,鑽石山,黃大仙,油尖旺都經常去,如有人知,希望可盡快通知我,因想新 ...

沙田希爾頓有間茶莊我見到好多朋友特登去買
我自己唔識返


翡翠宮

積分: 86411


14#
發表於 18-2-10 13:28 |只看該作者

回覆樓主:

我同事福建人,佢去日春買,鐵觀音好靚,天貓、京東都有旗艦店,集運送上門,唔洗出街買。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo