立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8800
翡翠宮
積分: 86411
lyh80115 發表於 18-2-3 18:53 係唔係即係電壓力煲?我寧願内地買IH壓力煲,主要因為外形靚仔啲 ...
大宅
積分: 3352
shadowrainbow 發表於 18-2-3 17:42 請問娥姐煲好用嗎? 妳們會買咩湯煲?
伯爵府
積分: 16347
積分: 15046
侯爵府
積分: 23926
nono76 發表於 18-2-5 17:45 好用, 煲紅豆沙, 炆牛腩, 燉埋野都得. 我都用左好多年.
子爵府
積分: 12578
shadowrainbow 發表於 18-2-3 19:16 好用嗎?有咩優缺點可以分享?
積分: 2075
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy