烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15860

熱血金章


1#
發表於 18-2-6 14:27 |只看該作者
新手第一次整年糕,打算初一初二初三先食。幾多號整最好?? 怕無無防腐劑,放得耐會發毛。
請指教。


別墅

積分: 819


2#
發表於 18-2-6 14:52 |只看該作者
鍾太2009 發表於 18-2-6 14:27
新手第一次整年糕,打算初一初二初三先食。幾多號整最好?? 怕無無防腐劑,放得耐會發毛。
請指教。 :yumm ...

你第一次整就早少少先試下整,可以預時間之餘又唔怕整得唔好新年唔好意頭。我平時年29晚或者年30朝整。裡面唔放冬菇面頭唔放䓤,放凉後入雪櫃無咁易發霉。


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 18-2-6 22:14 |只看該作者

回覆樓主

年糕擺雪櫃一星期多啲都冇問題, 可以兩三日前整啦


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 18-2-7 08:53 |只看該作者
RX-78 發表於 18-2-6 14:52
你第一次整就早少少先試下整,可以預時間之餘又唔怕整得唔好新年唔好意頭。我平時年29晚或者年30朝整。裡 ...
年糕加冬菇加䓤? 你指蘿蔔糕?

我都覺得可以早d 整定d 糕點. 要放得耐咪擺入雪櫃, 放冰格都得. 細個我阿媽d 年糕放到硬晒, 又發霉, 阿以有時切走發霉果部份, 有時用濕布抺下就算, 之後煎黎食, 而家我地仲健在.


別墅

積分: 819


5#
發表於 18-2-7 10:23 |只看該作者
bosch 發表於 18-2-7 08:53
年糕加冬菇加䓤? 你指蘿蔔糕?

我都覺得可以早d 整定d 糕點. 要放得耐咪擺入雪櫃, 放冰格都得. 細個我阿 ...

睇錯左 阿婆嗰代會特登放到發毛添,意頭喎 但依家發毛的話,我會請大口仔食

點評

bosch    發表於 18-2-7 16:17


男爵府

積分: 6739


6#
發表於 18-2-7 19:42 |只看該作者
我會另外蒸多條魚等佢發毛ga


伯爵府

積分: 15937


7#
發表於 18-2-9 23:10 |只看該作者
bosch 發表於 18-2-7 08:53
年糕加冬菇加䓤? 你指蘿蔔糕?

我都覺得可以早d 整定d 糕點. 要放得耐咪擺入雪櫃, 放冰格都得. 細個我阿 ...

以前要拜神,放神枱野食好易發霉,呀媽年代經歷過冇得食,點捨得掉喎!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo