烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


伯爵府

積分: 15366


1#
發表於 18-1-20 14:46 |只看該作者
不太像樣 請問我衰咗喺邊
20180120_144233.JPEG


象牙宮

積分: 239620


2#
發表於 18-1-20 16:22 |只看該作者
好叻,

我唔識做。 只知好麻煩。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 17463


3#
發表於 18-1-20 19:04 |只看該作者
baby-bath 發表於 18-1-20 14:46
不太像樣 請問我衰咗喺邊
請問你跟邊個食譜?
我前排用現成份 Pondan 整. 一路焗就一路塌, 焗焗下又脹番. 一出爐就勁縮.
後尾我睇番個盒原來我多左3隻蛋白.
盡備遲 d 再整, 但就唔諗住再買現成粉了.


伯爵府

積分: 15366


4#
發表於 18-1-21 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

https://blog.mreferral.com/lifechannel/2017/01/16/新年新「煮」意-黃金糕/


伯爵府

積分: 15366


5#
發表於 18-1-21 14:13 |只看該作者
Chamo 發表於 18-1-20 19:04
請問你跟邊個食譜?
我前排用現成份 Pondan 整. 一路焗就一路塌, 焗焗下又脹番. 一出爐就勁縮.
後尾我睇番個 ...

本帖最後由 baby-bath 於 18-1-21 14:13 編輯

我跟以上呢個食譜。我做了半份


伯爵府

積分: 17463


6#
發表於 18-1-21 15:44 |只看該作者
我見 d 食譜, 包括那盒 Pondan 現成粉, 都係俾佢靜置發酵後, 焗之前先倒入焗盤.
咁倒左入焗盤咪塌哂 lor.
但 d 食譜就係咁寫.
盡備再試呢個, 諗緊好唔好直接放係焗盤發酵:

http://archive.am730.com.hk/column-248897


伯爵府

積分: 15366


7#
發表於 18-2-3 15:29 |只看該作者

回覆樓主:

今次有進步了
20180203_143810.JPEG
20180203_121726.JPEG


大宅

積分: 4061

2018父親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 18-2-4 01:25 |只看該作者
咁你找出是什麼問題呢?


伯爵府

積分: 15366


9#
發表於 18-2-4 01:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 baby-bath 於 18-2-4 01:51 編輯

見到有人話用電飯煲嘅keep warm功能發酵。 可能太熱 啲酵母熱死咗。
今次我連同一杯熱水放入爐發酵及用了日本蛋。

唔知呢啲改善是否針對了問題的癥結

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo