烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9796


1#
發表於 18-2-2 09:49 |只看該作者
我用開呢款三文治機,但每次夾出黎都唔可以完整一個三角形,同埋夾唔實三條邊,同埋邊唔硬,請問係我方法錯嗎?
我係用嘉頓面包,夾火腿芝士都唔work, 請賜教
myimage.jpg
myimage.jpg


別墅

積分: 693


2#
發表於 18-2-2 20:26 |只看該作者

回覆樓主

麵包太大塊,建議用切邊嗰隻方包


男爵府

積分: 9796


3#
發表於 18-2-2 21:24 |只看該作者
stiga 發表於 18-2-2 20:26
麵包太大塊,建議用切邊嗰隻方包

知道,Thx


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 18-2-3 23:52 |只看該作者

回覆樓主

包太大件啦, 要買切皮果款先啱size


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo