跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5469

畀面勳章


1#
發表於 14-5-26 10:17 |只看該作者
有冇4月B要言語治療?我仔講野唔準~~唔知點好......一陣打去健康院, 但知道一定有排等~~~


複式洋房

積分: 319


2#
發表於 14-5-30 17:07 |只看該作者

回覆:Mandy7799 的帖子

咁細個好多都講嘢唔準㗎喎!肯講又講到句子就OK,唔準係少問題啫!

有無留意下佢聽力正唔正常?


男爵府

積分: 5469

畀面勳章


3#
發表於 14-5-30 17:54 |只看該作者

回覆:有冇4月B要言語治療?

對答如流架!係有D字唔正!


大宅

積分: 3713


4#
發表於 14-5-31 16:45 |只看該作者

回覆:有冇4月B要言語治療?

有呀!接受協康会言語治療



大宅

積分: 3583


5#
發表於 14-6-2 17:10 |只看該作者

回覆:Mandy7799 的帖子

剛剛完左治療,只上左三堂,因太貴冇再報,我個仔又係發音唔正,3歳應該發到個音佢都發唔到,所以只能慢慢教佢發音




男爵府

積分: 5469

畀面勳章


6#
發表於 14-6-2 19:19 |只看該作者

回覆:有冇4月B要言語治療?

健康院話4歲先幫我睇發音咬字!話阿仔仲細


複式洋房

積分: 319


7#
發表於 14-6-13 23:26 |只看該作者

回覆:Mandy7799 的帖子

咁就唔洗太擔心啦!我個仔都有好多字講唔正,好似人哋有鄉音咁好攪笑,我有時會糾正佢,叫佢望住我個口型讀一次正音比佢聽,教完會讀返讀d,但下次再讀又可能唔準,要慢慢教,急唔嚟㗎!

點評

Mandy7799  我教返阿仔正確時,佢答“我D声音係咁喎”  發表於 14-6-14 23:49

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo