烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1310


1#
發表於 17-10-31 08:14 |只看該作者
煲內,甩咗一啲物料!如圖片,仲用唔用得?

請幫忙解答
myimage.jpg


伯爵府

積分: 19199


2#
發表於 17-10-31 08:33 |只看該作者

回覆樓主

甩左coating!我有個18cm都甩!打去hotline問左,佢話可以照用,因為我無keep單所以冇得換


大宅

積分: 1310


3#
發表於 17-10-31 08:44 |只看該作者
yyan 發表於 17-10-31 08:33
甩左coating!我有個18cm都甩!打去hotline問左,佢話可以照用,因為我無keep單所以冇得換
...

Thx reply❤️
但你有冇繼續用!
會唔會一路煮一路甩!!


伯爵府

積分: 19199


4#
發表於 17-10-31 13:18 |只看該作者
Jajajao 發表於 17-10-31 08:44
Thx reply❤️
但你有冇繼續用!
會唔會一路煮一路甩!!

唔夠膽用!放棄了


公爵府

積分: 26464


5#
發表於 17-10-31 13:34 |只看該作者
Jajajao 發表於 17-10-31 08:14
煲內,甩咗一啲物料!如圖片,仲用唔用得?

請幫忙解答


恭賀新禧,迎春接福!


伯爵府

積分: 18387


6#
發表於 17-11-1 02:36 |只看該作者
yyan 發表於 17-10-31 08:33
甩左coating!我有個18cm都甩!打去hotline問左,佢話可以照用,因為我無keep單所以冇得換
...

下?我上年試過換一個新嘅比我。


伯爵府

積分: 19199


7#
發表於 17-11-1 06:39 |只看該作者
Bcjb 發表於 17-11-1 02:36
下?我上年試過換一個新嘅比我。

佢地話要有單先有得換


伯爵府

積分: 17192


8#
發表於 17-11-1 11:09 |只看該作者
Jajajao 發表於 17-10-31 08:14
煲內,甩咗一啲物料!如圖片,仲用唔用得?

請幫忙解答

用左幾耐?


伯爵府

積分: 18387


9#
發表於 17-11-1 17:45 |只看該作者
yyan 發表於 17-11-1 06:39
佢地話要有單先有得換

我還有一會都穿底,重唸住拎去換。staub 咁易穿底,唔再值得買


男爵府

積分: 8700


10#
發表於 17-11-2 13:47 |只看該作者
Jajajao 發表於 17-10-31 08:14
煲內,甩咗一啲物料!如圖片,仲用唔用得?

請幫忙解答
係咪staub鑄鐵鍋?我正考慮今個星期六開倉買,有一隻係千四元,如果鑄鐵鍋唔係鐵我就唔買囉!


伯爵府

積分: 18976


11#
發表於 17-11-11 19:42 |只看該作者
回覆 Jajajao 的帖子

我有個前年買,用左三個月都無,就同你情況一樣。
後尾上網睇,唔小用家都係咁。

我扔掉,唔咁用。唉,,,


複式洋房

積分: 346


12#
發表於 18-1-8 14:31 |只看該作者
我個18cm 用咗3年, 前天發現也是同樣在底部甩咗幾忽. 令我對staub信心大失. 換不換給我都不會再買.


大宅

積分: 1063


13#
發表於 18-1-9 16:28 |只看該作者
kitngkc 發表於 18-1-8 14:31
我個18cm 用咗3年, 前天發現也是同樣在底部甩咗幾忽. 令我對staub信心大失. 換不換給我都不會再買. ...

前年朋友送了兩個staub 碗給我,用了幾個月,兩個碗都有嘢甩出來,就掉了


大宅

積分: 2155


14#
發表於 18-1-9 17:38 |只看該作者

回覆樓主

我早幾年萬寧印花加錢換咗個,用咗幾次就好似咁樣甩咗塗層。果時岩岩有咗,新工人上場,唔知係咪執嘢時掉咗張單,冇咗保養冇得換,隔咗一排掉鬼咗佢廢事眼怨


伯爵府

積分: 16403


15#
發表於 18-1-13 08:00 |只看該作者

回覆樓主:

呢個牌子唔平
用料咁鬼差架
好彩睇到呢個post

最後你個煲點處理呀


大宅

積分: 1310


16#
發表於 18-1-14 20:19 |只看該作者
peckykoo 發表於 18-1-13 08:00
呢個牌子唔平
用料咁鬼差架
好彩睇到呢個post

放咗喺雜物房(emoji)


珊瑚宮

積分: 107226


17#
發表於 18-1-14 22:43 |只看該作者
留番來烚番薯
玩具萬歲!


侯爵府

積分: 20525


18#
發表於 18-1-15 08:49 |只看該作者
你地係咪開大火燒隻staub嚟煮野, 佢係要用中細火架


珍珠宮

積分: 35570

大廚勳章


19#
發表於 18-1-15 14:15 |只看該作者
peckykoo 發表於 18-1-13 08:00
呢個牌子唔平
用料咁鬼差架
好彩睇到呢個post
其實 , 佢 d 用料都唔可以話係差嘅只係 QC 有時走漏眼啫
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 1310


20#
發表於 18-1-15 16:36 |只看該作者
khman 發表於 18-1-15 14:15
其實 , 佢 d 用料都唔可以話係差嘅只係 QC 有時走漏眼啫

我懷疑係萬X ,換購啲質量係麻麻地!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo