烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15046


1#
發表於 18-1-11 12:04 |只看該作者
本帖最後由 cqwert 於 25-9-22 00:31 編輯

.


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 18-1-11 13:18 |只看該作者
無年糕香味?同粉應該冇關喎,糯米粉加加粘米粉同糯米粉加澄麵只係個質地唔同,同香味冇關格。我自己一向都係糯米粉加片糖,我試過加薑汁,有人會加椰汁,咁就會有D唔同味道,或者會唔會你用果隻蔗糖本身淡味?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15046


3#
發表於 18-1-11 13:31 |只看該作者
回覆 rose-mag 的帖子

多謝你,回覆我解釋我的問題


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 18-1-11 13:59 |只看該作者
cqwert 發表於 18-1-10 21:31
回覆 rose-mag 的帖子

多謝你,回覆我解釋我的問題
大家研究下,我係跟媽媽做法,佢成日話唔駛搞咁多,都係最簡單最方便就得,所以都係糯米粉加片糖水就係年糕,粘米粉加蘿蔔獵味就蒸蘿蔔糕,我媽會蒸好加粒去核紅棗喺年糕中間。

點評

cqwert    發表於 18-1-11 14:04

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15937


5#
發表於 18-1-11 21:01 |只看該作者
cqwert 發表於 18-1-11 12:04
年糕用糯米粉加粘米粉和糯米粉加澄麵做出來的年糕有怎麼分別,我試過只用糯米粉加㵂糖做年糕食時無年糕香味 ...

質感有分到,味道應該冇


伯爵府

積分: 15046


6#
發表於 18-1-11 22:31 |只看該作者
回覆 Abbie_mimi 的帖子

多謝回覆


伯爵府

積分: 17463


7#
發表於 18-1-12 02:20 |只看該作者

回覆樓主:

加粘米粉或澄麵, 質感即係有咩分別呢?


水晶宮

積分: 73026

2024年龍年勳章


8#
發表於 18-1-12 13:45 |只看該作者

回覆樓主:

我喜歡加澄麵,口感較爽身
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


伯爵府

積分: 15937


9#
發表於 18-1-13 20:21 |只看該作者
Chamo 發表於 18-1-12 02:20
加粘米粉或澄麵, 質感即係有咩分別呢?

冇咁煙靭!


大宅

積分: 1285


10#
發表於 18-1-17 19:41 |只看該作者
cqwert 發表於 18-1-11 12:04
年糕用糯米粉加粘米粉和糯米粉加澄麵做出來的年糕有怎麼分別,我試過只用糯米粉加㵂糖做年糕食時無年糕香味 ...

我建議你用大片糖(過年前一個月在雜貨店才有得買)和增城蔗糖各佔一半份量會香d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo