烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


公爵府

積分: 25580


1#
發表於 18-1-12 09:11 |只看該作者
本帖最後由 Mnbvcxdsa 於 25-9-21 14:27 編輯

.


男爵府

積分: 9961


2#
發表於 18-1-12 09:57 |只看該作者
Mnbvcxdsa 發表於 18-1-12 09:11
我是第一次整蘿蔔糕,材料用蝦米,臘腸,乾瑤柱,聽人講話落冬菇放得耐好易變酸,所以唔落冬菇,臘肉我又唔 ...

冬菇好容易酸,我媽興落大粒花生,煲熟林咗先,放去同蘿蔔糕一齊蒸,煎香D蘿蔔糕,D花生好正,香。脆


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


3#
發表於 18-1-12 10:14 |只看該作者

回覆樓主:

唔食臘肉可以落多D臘腸,一樣香口


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


4#
發表於 18-1-12 13:43 |只看該作者
Mnbvcxdsa 發表於 18-1-12 09:11
我是第一次整蘿蔔糕,材料用蝦米,臘腸,乾瑤柱,聽人講話落冬菇放得耐好易變酸,所以唔落冬菇,臘肉我又唔 ...

我以往就係聽人講,落冬姑好快壞,所以一路都唔敢落。最近蘿蔔靚,我已經整咗幾次,其中有次加冬姑粒,整好放雪柜3-4日先食,又冇壞喎。我覺得放蔥仲容易壞,雖然舖面會靚D。
我用料好簡單咋,瑤柱絲,臘腸粒,蝦米粒,冬姑(有時)

從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 18-1-12 14:30 |只看該作者
Rita 發表於 18-1-11 21:43
我以往就係聽人講,落冬姑好快壞,所以一路都唔敢落。最近蘿蔔靚,我已經整咗幾次,其中有次加冬姑粒,整 ...
我一般都係獵腸、蝦米、獵肉(一時時,我嫌油多)、冬菇,瑤柱反而屋企人唔鍾意,因為口感UN,冬菇我覺加咗後會好味D,而且我一定加埋浸蝦米同冬菇嘅水去開粉。加蔥最大問題係易發毛,因為蔥一般有水份,好多人係蒸好後灑D生蔥上面,咁壞嘅機會好大,我第一年自己學蒸就係加咗生蔥上面,幾日後發現糕面發毛,打電話問媽咪,佢話唔加得生蔥上面,除非兩日內食晒啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


6#
發表於 18-1-12 15:33 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-1-12 14:30
我一般都係獵腸、蝦米、獵肉(一時時,我嫌油多)、冬菇,瑤柱反而屋企人唔鍾意,因為口感UN,冬菇我覺加咗 ...

我都係嫌臘肉多油所以冇落。瑤柱絲因為阿仔鐘意食,我會撕開再剪碎少少。啱屋企人口味最重要
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 18-1-12 18:27 |只看該作者
Mnbvcxdsa 發表於 18-1-12 09:11
我是第一次整蘿蔔糕,材料用蝦米,臘腸,乾瑤柱,聽人講話落冬菇放得耐好易變酸,所以唔落冬菇,臘肉我又唔 ... 走肥咪得


男爵府

積分: 6066

畀面勳章


8#
發表於 18-1-14 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

我就鐘意落臘腸,蝦米,菜甫,尋晚整左底食住先!!
DSC_0021.JPEG


公爵府

積分: 26280

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


9#
發表於 18-1-14 21:37 |只看該作者
fra924wong 發表於 18-1-14 11:20
我就鐘意落臘腸,蝦米,菜甫,尋晚整左底食住先!!

呢度係咪有六、七斤蘿蔔


男爵府

積分: 6066

畀面勳章


10#
發表於 18-1-14 21:43 |只看該作者
mingaga 發表於 18-1-14 21:37
呢度係咪有六、七斤蘿蔔

三斤蘿蔔300g粉


大宅

積分: 3293


11#
發表於 18-1-15 15:18 |只看該作者
我都係第一年蒸榚~想請問有冇邊度買冬茹臘腸個D 比較好?


子爵府

積分: 14537


12#
發表於 18-1-20 02:37 |只看該作者
新手請問,粘米粉應該加水開粉先還是直接加落蘿蔔度,網上兩種做法都有。哪種較好?


伯爵府

積分: 17463


13#
發表於 18-1-20 13:17 |只看該作者
DouMiMa 發表於 18-1-20 02:37
新手請問,粘米粉應該加水開粉先還是直接加落蘿蔔度,網上兩種做法都有。哪種較好? ...
我會用籮白水或加史雲生開左先. 攪起上來無咁吃力.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo