烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 10152


1#
發表於 18-1-8 22:06 |只看該作者
焗法包多次失敗, 皮唔夠硬和脆; 巳噴水, 用埋對流風

請高手教路


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 18-1-8 22:56 |只看該作者
memnew 發表於 18-1-8 22:06
焗法包多次失敗, 皮唔夠硬和脆; 巳噴水, 用埋對流風

請高手教路

食譜份量?

同埋二發有無噴水


子爵府

積分: 13387


3#
發表於 18-1-9 01:49 |只看該作者
有無界開麵團先焗?鹽落幾多?
粉最好用返法包專用,焗時最好下面放盤熱水先焗。


子爵府

積分: 10152


4#
發表於 18-1-9 14:06 |只看該作者
我係臨入爐和最後5分鐘先噴水咋, 有界開的, 但皮都唔硬和脆



伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


5#
發表於 18-1-9 21:11 |只看該作者
法包是材料最簡單,但也是最難整得好的麵包,世界麵包比賽都以它做主打,家用焗爐要整得好比較難,因為溫度唔夠,一般焗爐好難上到300度高溫,如果有心可以買個石板,除了法包,pizza都可以用到,石板有儲熱功能,開盡250度預熱石板半小時至一小時,這樣有助皮脆,當然其他做蒸汽啊,界包啊等等基本野自然不可少。

我認為家用焗爐如果要整法包,一係將就,一係落足200%心機。

我曾經為了整好法包,試過用壞三個焗爐,熱力由廚房墻壁透出客廳,坐系沙發都感覺到熱力,太恐怖了。

點評

andyman    發表於 18-1-12 23:19


子爵府

積分: 10152


6#
發表於 18-1-9 21:53 |只看該作者
回覆 kenstin 的帖子

請問邊度可以買到石板? 大約幾錢呀?


侯爵府

積分: 21501


7#
發表於 18-1-10 17:56 |只看該作者
屋企焗爐真係好難整得好! 所以整得似模似樣就算,我都唔要求太高


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


8#
發表於 18-1-10 19:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


子爵府

積分: 10152


9#
發表於 18-1-10 21:04 |只看該作者
回覆 alfreday 的帖子

Thanks for yr replying


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


10#
發表於 18-1-10 22:40 |只看該作者
memnew 發表於 18-1-8 22:06
焗法包多次失敗, 皮唔夠硬和脆; 巳噴水, 用埋對流風

請高手教路

算成功
IMAG0373.JPEG


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


11#
發表於 18-1-10 23:11 |只看該作者
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.183.7d92a3e3YXijr9&id=559907705803&ns=1&abbucket=19#detail
淘寶上石板有很多,最好買堇青石,較耐熱,Breadleaf的產品幾好,靠得住,視乎厚度來衡量預熱時間,10cm厚的要預熱45分鐘左右。

另外,整法包最好用返專用麵粉,效果會好好多的。
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5789794


大宅

積分: 2349


12#
發表於 18-1-11 20:43 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-10 23:11
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.183.7d92a3e3YXijr9&id=559907705803&ns=1&abbucket=19# ...

請問你個麥芽精係邊度買?係咪液體狀架?thx


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


13#
發表於 18-1-11 21:19 |只看該作者
回覆 ekgw 的帖子

烘培店有售,粉狀,主要加深色水,可以唔加。


大宅

積分: 2349


14#
發表於 18-1-11 21:43 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-11 21:19
回覆 ekgw 的帖子

烘培店有售,粉狀,主要加深色水,可以唔加。

Ic , thx , 你係咪用中筋粉整?真係整得好靚


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


15#
發表於 18-1-11 21:50 |只看該作者
回覆 ekgw 的帖子

多謝!標題都有講啦,這個是用T55法包專用粉,烘培店買的。


大宅

積分: 2349


16#
發表於 18-1-11 22:02 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-11 21:50
回覆 ekgw 的帖子

多謝!標題都有講啦,這個是用T55法包專用粉,烘培店買的。

呀,係喎,咁我又見食譜寫中粉丫嘛
Btw , 我買左T65, 係咪做法都一樣?我想挑戰下


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


17#
發表於 18-1-11 23:19 |只看該作者
ekgw 發表於 18-1-11 22:02
呀,係喎,咁我又見食譜寫中粉丫嘛
Btw , 我買左T65, 係咪做法都一樣?我想挑 ...
T65是新標準,之前用T55來比賽,宜家都用T65了,我買的那間烘焙店只有T55,如果有T65我一定買,應該更好。期待你的作品,如果能做出爆口,那份成功感真係難以形容。


男爵府

積分: 8700


18#
發表於 18-1-13 22:09 |只看該作者
入爐前要狂噴水

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo