烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5380


1#
發表於 18-1-10 10:32 |只看該作者
你地打麵團到完全展開到幾耐時間?
點解我要打35-40分鐘?係咪正常㗎?


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 18-1-10 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


男爵府

積分: 5380


3#
發表於 18-1-10 14:39 |只看該作者
alfreday 發表於 18-1-10 13:58
邊款廚師機?份量?出來成品如何?

Kitchenaid
打150g 粉
成品好軟熟好味嘅
不過我上youtube睇人地打好似唔洗打咁耐


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 18-1-10 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

刪除帳號


男爵府

積分: 5380


5#
發表於 18-1-10 15:17 |只看該作者
alfreday 發表於 18-1-10 15:04
回覆 AppleDeeDee 的帖子

你用KA打麵團這個時間都屬正常

原來係咁
多謝解答


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


6#
發表於 18-1-10 23:30 |只看該作者
35-40分鐘太耐了,控制在30分鐘內,可能150太少料,難打啲,因為超過半小時,麵團發酵已有一定程度,冬天還好,夏天就盡量避免,已發酵的麵團如果繼續打或搓距,好容易斷筋,到時軟弱無力,神仙難救。


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 18-1-11 09:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


男爵府

積分: 5380


8#
發表於 18-1-11 11:24 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-10 23:30
35-40分鐘太耐了,控制在30分鐘內,可能150太少料,難打啲,因為超過半小時,麵團發酵已有一定程度,冬天還 ...

如想縮短時間,加大力度係咪好方法?


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


9#
發表於 18-1-11 16:08 |只看該作者
AppleDeeDee 發表於 18-1-11 11:24
如想縮短時間,加大力度係咪好方法?
視乎上鉤情況,太快也較容易脫鉤,總之要鉤實啲麵團系甘拉扯,甘先系正常,自己看住水量,水太多難以成型,太少沒有拉扯,自己執生!


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


10#
發表於 18-1-11 16:14 |只看該作者
alfreday 發表於 18-1-11 09:18
K師兄⋯⋯KA 個拉力係弱點點,需要時間多點點。

打麵團用冰水會補救到既。
應該與拉力關係不大,反而系幅度更重要,所以movement是選購關鍵之一。
當然要有翻甘上下拉力才能有足夠的幅度。
如果麵團得到正常拉扯運動,20-30分鐘點都足夠也。


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 18-1-11 18:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 18-1-11 20:25 |只看該作者
其實面團唔應該過三十度,會影響發酵,但好多人都完全唔理


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


13#
發表於 18-1-11 21:37 |只看該作者
mickey2013 發表於 18-1-11 20:25
其實面團唔應該過三十度,會影響發酵,但好多人都完全唔理
30度?點解?

yeast屬於菌類,optima工作溫度是37左右,類似人類體溫,最活躍,過左都會降低發酵效率的,它不是線性的,不過有啲麵包卻故意降低發酵效率,好似低溫發酵甘,以此拖長發酵時間,令麵粉裡面的蛋白質和水有更多時間水合,可以釋放出更多風味,例如糖分,一些配方簡單的麵包經常會用到,好似法包甘。
但如果好似我地做的港式麵包甘,又落油又落糖又落奶粉,那些靠水合產生出來的風味根本微不足道,所以很多發酵箱都set溫度在35度,提高發酵效率。


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


14#
發表於 18-1-11 21:47 |只看該作者
回覆 mickey2013 的帖子

不做你所講的可能適用於麵包機,因為麵包機已set死發酵時間,而設計麵包機的lab的溫度未必更你現時的一樣,所以他們會說明最佳溫度。
我相信不久將來會有智能測溫麵包機,然後它會自動改變發酵時間,這個裝置成本不高,但絕對有賣點,麵包機廠商可以考慮下。


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 18-1-11 22:24 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-11 21:37
30度?點解?

yeast屬於菌類,optima工作溫度是37左右,類似人類體溫,最活躍,過左都會降低發酵效率的, ...
去到37度,個texture其實會好差,因為發酵得太快,又要預埋個發酵終溫同發酵時間,仲有,見到d人整頂角多士有成堆人讚我就真係得啖笑,但最緊要食得開心就得~


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


16#
發表於 18-1-11 23:45 |只看該作者
mickey2013 發表於 18-1-11 22:24
去到37度,個texture其實會好差,因為發酵得太快,又要預埋個發酵終溫同發酵時間,仲有,見到d人整頂角多士 ...
Texture差唔係因為37度,也不是因為太快,而係因為發酵不正確,可能過左。頂角吐司對於發酵要求較高,一發不足或過發都不能做成頂角,如果發酵正確的頂角吐司,texture會好靚,好好食,我做過甘多頂角吐司真係無幾次發酵正確,可能就差那麼一兩分鐘,想找出最佳發酵時間,頂角吐司不失為最佳練習對象。
啲人show下自己的努力成果,我基本上都會支持。


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 18-1-12 07:35 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-11 23:45
Texture差唔係因為37度,也不是因為太快,而係因為發酵不正確,可能過左。頂角吐司對於發酵要求較高,一發 ...
我介紹你買武子靖寫既書,入門睇容易明d,其實睇你寫既野就知你唔太熟整包既科學,都係個句,自己食得開心就得~


男爵府

積分: 5380


18#
發表於 18-1-12 09:09 |只看該作者
kenstin 發表於 18-1-11 16:08
視乎上鉤情況,太快也較容易脫鉤,總之要鉤實啲麵團系甘拉扯,甘先系正常,自己看住水量,水太多難以成型, ...

我個食譜係150粉
水就110
好多時我都落唔哂啲水
落哂會濕到成唔到形
其實係咪我方法錯呢


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


19#
發表於 18-1-12 21:09 |只看該作者
mickey2013 發表於 18-1-12 07:35
我介紹你買武子靖寫既書,入門睇容易明d,其實睇你寫既野就知你唔太熟整包既科學,都係個句,自己食得開心就 ...
我當然唔會明白做麵包的科學,如果唔係都唔使來呢度學野啦,如果你覺得我所講啲野有錯的話,可以指正我,就當教下我,其他人也可以得益,助人為快樂之本嘛,謝謝!只係叫人睇書點算指點呢!唔該曬!


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


20#
發表於 18-1-12 21:28 |只看該作者
AppleDeeDee 發表於 18-1-12 09:09
我個食譜係150粉
水就110
好多時我都落唔哂啲水
73%的水分,這是拖鞋包的水量,自然難以成型啦,千奇唔好好似樓上那位,一味叫人睇書啊,有時書本上的都會有錯漏架。
我所講的不是水量,是粉量,每部機都有最少材料要求,過低自然難以上鉤,得不到正常工作,以我所知KA是可以將個鉤調低的,妳試下自己動手,或問下代理,但記住如果麵團鉤調得太低,打蛋掌可能已經會接觸到碗底了,自己因啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo