立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25979
珍珠宮
積分: 36130
mondymondy 發表於 18-1-2 15:59 一糰兩款 朱古力迷你吐司第二次發酵用左低溫法(17小時)兩款都軟
kaheiboy 發表於 18-1-2 16:23 好靚請問點用麵包機整?
禁止訪問
積分: 1191
水晶宮
積分: 60438
積分: 1841
mondymondy 發表於 18-1-2 17:12 我淨係用麵包機揉麵團,之後做第一次發酵,分割,滾圓,鬆弛,第二次發酵,先焗 (小餐包) 將麵團取1/3, ...
積分: 1608
大宅
積分: 1156
mondymondy 發表於 18-1-2 17:06 將材料放入麵包缸(先濕後乾) 再用麵團模式揉至光滑(要睇返有時20分鐘未夠,就按取消再開始,揉到ok先取 ...
milkmilk071213 發表於 18-1-3 08:39 可否提供分量食譜
積分: 1600
mondymondy 發表於 18-1-3 09:45 湯種 100g (水90ml+高粉20g 煮成) 高筋麵粉250g
積分: 51969
milkmilk071213 發表於 18-1-3 20:28 唔用湯種, 分量要否加减呢?
積分: 935
積分: 1586
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy