在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 851


1#
發表於 13-9-8 02:35 |只看該作者
我做 mgr,個個Q摔數。超級大壓力。女女2歲,痴姐姐。。我有諗過辭職返加拿大或者返去住迎一排睇下適吾適應。。有冇過來人呀?




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 13-9-8 07:21 |只看該作者
響外國住又會有另類壓力.

點評

bksbb  like what?  發表於 13-9-9 21:30


男爵府

積分: 7124


3#
發表於 13-9-9 08:34 |只看該作者

回覆:dragon_nats 的帖子

返加拿大點生活?有工作嗎?


男爵府

積分: 6028


4#
發表於 13-9-9 16:09 |只看該作者
你老公有咩意見


別墅

積分: 851


5#
發表於 13-9-9 21:58 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

老公就無乜所謂,我ok就得。不過,返過去真係難搵工D,始終難打入主流社會。我打算返過去做ftm....




珍珠宮

積分: 42287

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-9-9 23:44 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

如果我有得選擇一定會離開香港,一定會走,係香港讀書好辛苦


大宅

積分: 1317


7#
發表於 13-9-10 08:01 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

真心的,走啦,香港唔好!


複式洋房

積分: 415


8#
發表於 13-9-10 09:35 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

我遲幾年都諗住去加拿大,香港已經唔同以前,小朋友讀書好辛苦




大宅

積分: 4714


9#
發表於 13-9-10 10:26 |只看該作者
香港生活壓力大,可以走就走喇!都唔想自己的小明友係咁大壓力既地方生活!


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-10 17:43 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

如果有得走一定走,香港睇唔到前景,讀書大壓力,每日放150 名b6尼香港,放假周圍b6~火車 商場 食市 高聲談話,周圍大小二便爭學位已經夠煩,有得走我諗唔到點解唔走,去加拿大洗碗我都制


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 13-9-11 04:16 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 13-9-11 04:28 編輯

我識得果d人, 走得郁既都走左...

返工有壓力, 移民或做 ftm 可以解決部份問題, 但亦都有其他壓力, 最重要係睇當時人既性格同埋環境.

做ftm 既壓力唔多唔少人響度呻過.

住外國既壓力可以係:
- 老公半份糧去晒交稅, 已經儲錢唔易, 返香港探親友時即係要佢一舖清袋.
- 掛住家人, 想見父母唔係話見就見, 見完要再分開時會勁失落.
- 小朋友講鬼話, 未必肯同你講中文, 你擁有小朋友既日子可能短上加短.
- 小朋友響外國學校讀書, 又跟外國人玩, 有d 玩意或生活習慣你未必接受到.
- 住大屋連花園仲辛苦過住單位仔, 做家務都做到痴線. 外國家庭有人ftm 既話, 就冇人會請工人, 乜都要自己頂.
- 適應天氣, 文化, 環境, 娛樂, 社會制度等帶來既不便等等

帶著小朋友移民去兼做ftm, 唔同響香港做ftm. 響香港做ftm, 發現唔適合自己咪半年後重出江湖, 但移左民的話, 就算回流就係要似年度去計, 唔好諗住適應一排, 一去就要預幾年俾自己去適應, 同埋回流只都會元氣大傷(特別係個荷包, 仲有小朋友既適應/返學等問題), 所以你到時至發現唔適合做ftm時, 一係幾難頂都要頂, 就算白做都要出去做野.

你話"返" 加拿大, 我估你之前都響果邊生活過, 相信你對當地都有一定認識, 要適應相信唔難, 就算好難適應都好, 馬死落地行, 點都唔會搞唔掂. 你做得阿 ger, 工作上應該有咁上下能力至坐到呢個位, 就算搵工都應該可以搵到, 最緊要係必要時你肯接受到要降少少 grade 既工作 . 或者肯捱試下創業, 肯做就唔怕, 我覺得響外國有樣好, 就係d 工種多元化d 肯創業都可以殺出一條血路.

如果你話想返加拿大或做ftm 係因為而家工作壓力大, 咁我覺得你試下轉工或者響香港做ftm 先好過, 香港又未至於一無是處既情況.... 如果你想住外國係為小朋友, 咁走得郁就走, 仲要快d走, 原因大家都知. 不過你要預左咁樣一走係對小朋友好多對你自己好囉...

如果你地打算再多個bb, 有機會響香港生埋至走好d.



男爵府

積分: 9282


12#
發表於 13-9-16 09:59 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

我已經返左黎5年,而家係ftm.
之前搵5到野做,去左讀nursing,讀完未搵到野做又生左第2個,請人湊既話己經冇左7-80%人工。總要係nurse既收入黎講既7-80% wor, 如果普通工,真係自己湊好過。
當時我地返黎,2個都冇野做,朋友見我老公曰曰冇所事事,佢公司請洗頭,我老公就走左去做,人工係依到黎講超低。到上年總於做師父,叫做支出收入平衡。之前幾年都入不乎之。真係一都唔容易,超大壓力,又得幾個朋友係到,想搵人睇一睇仔都冇。
不過見到香港而家咁,一d都冇後悔,係香港應該辛苦十倍




大宅

積分: 3114

畀面勳章


13#
發表於 13-9-16 13:25 |只看該作者
dragon_nats 發表於 13-9-8 02:35
我做 mgr,個個Q摔數。超級大壓力。女女2歲,痴姐姐。。我有諗過辭職返加拿大或者返去住迎一排睇下適吾適應 ...
我地都係咁打算~ 打算生埋第2個就走...
我地寧願返去辛苦D,由頭黎過都會返去~ 洗碗咩都做 ! 講真架我 !
我學歷已經到左時下外國年青人既普遍程度(大學畢業), 年齡已經搭入3字頭...
可以做到D咩? 有咩QUALITY 要人地請你唔請個後生呢?
所以我會為左個細路, 甘心去做牛做馬, 希望佢有條後路可以響一個比香港好既地方成長~
我唔知咁樣會唔會對佢好, 但至少佢大左佢可以揀返黎定繼續響加拿大~


複式洋房

積分: 263


14#
發表於 13-9-18 18:14 |只看該作者

回覆:dragon_nats 的帖子

講真,依家嘅香港同我地細個嗰陣嘅香港已經完全唔同晒喇! 我都係加拿大返嚟(我喺嗰邊大),一路都好中意香港,成日同啲鬼仔鬼妹提起香港,話呢樣幾好嗰樣幾好, 真係超proud of自己係香港人!!!

最初諗住返嚟自己嘅出生地,同我個另一半由零開始,大家都抱住希望...

點知,呢個地方已經冇晒香港原本嘅culture...地方、環境、人格.........通通都變質! 好心痛!

除非可以變返之前咁,否則,真係走得嘅就快啲走!!! 喺加拿大你用HKD400萬可以好易買到間大屋! 唔中意住屋可以搵間超lux嘅condo!!!

至於搵工,你肯做冇話搵唔到! 雖然tax好重,但係有小朋友一定用到好多benefits 同claim 到好多tax credits!!! 依家係睇你自己因乜而要諗到走...係咪真係咁唔想留喺香港而又想/肯喺加拿大再開始過?!

係yes嘅,又既然你老公都ok, 走啦! 比小朋友細啲去適應啦!!!




別墅

積分: 851


15#
發表於 13-9-19 05:22 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

Thx for all suggestions and sharing !!




別墅

積分: 851


16#
發表於 13-9-19 05:25 |只看該作者

回覆:Glory媽咪 的帖子

Hey, im from Toronto , you too? Or..?




禁止訪問

積分: 6500


17#
發表於 13-9-21 08:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


18#
發表於 13-9-21 15:34 |只看該作者
回樓主, 你係因咩想去加拿大先, 係想個女痴你? 定係工作壓力? 會唔會先轉番做FTM, 睇下係唔係適應先再諗?


大宅

積分: 3689


19#
發表於 13-9-21 15:47 |只看該作者

回覆:工作壓力大,返吾返加拿大好?

如果你覺得你適應力強、有精力有衝勁、咁移民去邊都不太難,好多人適應左果邊都吾想回流。睇你心態。




大宅

積分: 2009


20#
發表於 13-9-23 15:49 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bosch+於+13-9-11+04:28+編輯+

原帖由 bosch 於 13-09-11 發表
本帖最後由 bosch 於 13-9-11 04:28 編輯

我識得果d人, 走得郁既都走左...
講中晒我家陣既情況。馬死落地行。小朋友係國外成長確實好好多。至少有返童真!個人覺得如有足夠銀兩做FTM就走人啦。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo