立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13487
珊瑚宮
積分: 109193
jemswin1 發表於 17-11-6 16:11 大陸同事是新會人,佢好朋話可以賣7年陳皮俾我,RMB900/500g。 請問貴嗎?我有被人當水魚嗎?
20150618bb 發表於 17-11-6 17:54 如果正宗新會果皮,都唔算貴,最重要係正貨,你自己會分嗎…?
翡翠宮
積分: 96842
jemswin1 發表於 17-11-6 17:56 一直在上網找資料,我在45 年老店看到15年陳皮只是港幣650/500g(同昌),如果是8年陳皮也只是港幣400/500 ...
20150618bb 發表於 17-11-6 19:17 拿.........見唔到貨物唔多講貨物好唔好,你其實識分嗎?
積分: 10926
jemswin1 發表於 17-11-6 19:22 我唔識分,但一聽到個價
20150618bb 發表於 17-11-7 12:05 唔認識就零售小小算把喇
公爵府
積分: 26284
mingaga 發表於 17-11-7 13:36 用到先買少少,穩陣啲。 又唔會有儲存嘅煩惱,又唔使攞出嚟曬
男爵府
積分: 6560
洋房
積分: 31
禁止訪問
積分: 1766
大宅
積分: 1431
magichand 發表於 17-11-8 18:46 坐月用青皮定大紅皮?
積分: 2859
積分: 6670
bibilan 發表於 17-11-13 00:15 貴,我買4-5年陳皮先290人仔一斤
Babyshan1990 發表於 17-11-13 02:20 剛雙11,rmb192 600g 5年
bibilan 發表於 17-11-13 07:35 淘寶野我就唔敢買啦,都唔知係咪真係新會本地人賣俾我
jemswin1 發表於 17-11-13 12:15 我都唔敢淘
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy