潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 501


1#
發表於 23-5-3 20:57 |只看該作者
本帖最後由 HappyLin 於 23-5-6 12:14 編輯

各位媽媽們,如果住係馬鞍山千萬要小心這店,COXXA,近日去逛了一下買了件衫,店員講洗完就會直,唔會有摺痕,點知洗完仲多,只有同店員講要求退貨,點知各種各樣問題刁難,話唔會退現金,只會退支票,還要一個月後,這都算了,還要求我拿收據先可以退錢,當初收據都係我問佢拿先有,佢唔會主動比我,唯有比手機上過數記錄佢睇,又話冇佢公司名,明明大大隻寫住都話冇,都算了,我打印出來,最離譜係退貨要身份證Copy,我都未聽過退貨要HKID,所以各位真的小心,這店產品質量差,店員態度差,負責人更差,不要成為第二個我!!!!



由於字數有限所以簡短表達,咁我e加詳細講講。 買件衫時售貨員好有禮貌,因為咁我先選擇買,她摞新3次新衫比我,第一次瑕疵線頭問題嚴重折痕,第二次瑕疵有污跡折痕,第三次都係都係線頭突出折痕。當時心大心細問折痕係咪每次都要燙直。售貨員即講:你洗完就會直,我滴客都係咁反應,你放心。我e加擺出黎全部都係咁直。我心諗:REALLY,咁就算啦,買啦。而且自己都鐘意個款式。

1. 碌卡時,完全沒比過單我,我沒留意直接返去 2.滿心期待結果洗完巢到不得了,似件薄癡癡仲顯得舊。3.她唔講洗完會直,其實我都沒理由想退,但為了銷售她就好肯定同我講洗完仲靚。我真係信她吖,先買。4.摞去想退時她推卸責任,表達出黎嘢好離譜。我問你哋掛出黎滴衫唔洗燙咩,咁靚咁直?她就話她滴客全部都反應返黎洗完就直,得我係洗完巢。仲要越講越大聲,我都火滾,我都大大聲講返她。5.她話淨可以換。我唔敢換,換完返去洗完質地又有問題。自己又再受氣麻煩,見過鬼仲唔怕黑。6.見我阻住她咁,後黎她話問問公司再覆我。7.我擺低件衫比她,出咗門後唔對路。要求她比返張單,她淨係手寫收據比我。 8.我講都係事實,最後她都要退款比我,1個禮拜後她哋通知我摞支票。9.我去摞支票,她哋兩個人大大聲,撩交嗌咁要我出示收據(我真唔記得咗擺去邊),其實可以好好哋講。問題係她哋從來沒主動比單據我。係我主動問她先比,仲大大聲態度!(電話又沒講明摞支票一定要帶單據)。明知事主係我都故意為難我,她哋由頭到尾都沒主動比過單據我,憑咩要求我出示先可以退。仲既然口出狂言話要求要我HKID 副本,先可以比支票我。我話appl pay 咪有記錄我消費囖,跟住又話我apple pay沒顯示她哋店鋪名!明明就有店鋪囖! 最後我印返張消費記錄,又要返轉頭,又要我簽名,先摞咗張支票!唔緊要,總之摞返我的權益就Ok! 她哋都係特登磨我耐性,想我知難而退!哎,超級黑店!質量勁差


別墅

積分: 501


2#
發表於 23-5-3 21:06 |只看該作者
回覆 HappyLin 的帖子



伯爵府

積分: 15155


3#
發表於 23-5-4 13:38 |只看該作者
HappyLin 發表於 23-5-3 20:57
各位媽媽們,如果住係馬鞍山千萬要小心這店,COXXA,近日去逛了一下買了件衫,店員講洗完就會直,唔會有摺 ...


間嘢好過分喎


伯爵府

積分: 19213


4#
發表於 23-5-4 22:40 |只看該作者
本帖最後由 ChristyHayden 於 23-5-4 22:41 編輯
HappyLin 發表於 23-5-3 21:06
回覆 HappyLin 的帖子

Cap screen明明有公司名,佢哋都可以唔認嘅?
請問係馬鞍山邊個商場?



男爵府

積分: 5894


5#
發表於 23-5-5 11:00 |只看該作者
其實衫洗完點會直到冇痕?
幾名貴既衫濕洗完唔多唔少都會縐, 熨或steam一下不就可以了嗎?

如果要換貨退錢, 店員要求出示收據其實都好合理的,
市面大小商舖超市百貨都係咁做.
不過我太唔明白, 樓主不是說 "當初收據都係我問佢拿先有", 但又出示唔到, 所以先要check過數記錄?


別墅

積分: 501


6#
發表於 23-5-6 10:13 |只看該作者
本帖最後由 HappyLin 於 23-5-6 12:06 編輯

由於字數有限所以簡短表達,咁我e加詳細講講。 買件衫時售貨員好有禮貌,因為咁我先選擇買,她摞新3次新衫比我,第一次瑕疵線頭問題嚴重折痕,第二次瑕疵有污跡折痕,第三次都係都係線頭突出折痕。當時心大心細問折痕係咪每次都要燙直。售貨員即講:你洗完就會直,我滴客都係咁反應,你放心。我e加擺出黎全部都係咁直。我心諗:REALLY,咁就算啦,買啦。而且自己都鐘意個款式。

1. 碌卡時,完全沒比過單我,我沒留意直接返去 2.滿心期待結果洗完巢到不得了,似件薄癡癡仲顯得舊。3.她唔講洗完會直,其實我都沒理由想退,但為了銷售她就好肯定同我講洗完仲靚。我真係信她吖,先買。4.摞去想退時她推卸責任,表達出黎嘢好離譜。我問你哋掛出黎滴衫唔洗燙咩,咁靚咁直?她就話她滴客全部都反應返黎洗完就直,得我係洗完巢。仲要越講越大聲,我都火滾,我都大大聲講返她。5.她話淨可以換。我唔敢換,換完返去洗完質地又有問題。自己又再受氣麻煩,見過鬼仲唔怕黑。6.見我阻住她咁,後黎她話問問公司再覆我。7.我擺低件衫比她,出咗門後唔對路。要求她比返張單,她淨係手寫收據比我。 8.我講都係事實,最後她都要退款比我,1個禮拜後她哋通知我摞支票。9.我去摞支票,她哋兩個人大大聲,撩交嗌咁要我出示收據(我真唔記得咗擺去邊),其實可以好好哋講。問題係她哋從來沒主動比單據我。係我主動問她先比,仲大大聲態度!(電話又沒講明摞支票一定要帶單據)。明知事主係我都故意為難我,她哋由頭到尾都沒主動比過單據我,憑咩要求我出示先可以退。仲既然口出狂言話要求要我HKID 副本,先可以比支票我。我話appl pay 咪有記錄我消費囖,跟住又話我apple pay沒顯示她哋店鋪名!明明就有店鋪囖! 最後我印返張消費記錄,又要返轉頭,又要我簽名,先摞咗張支票!唔緊要,總之摞返我的權益就Ok! 她哋都係特登磨我耐性,想我知難而退!哎,超級黑店!質量勁差


別墅

積分: 501


7#
發表於 23-5-6 11:48 |只看該作者
本帖最後由 HappyLin 於 23-5-6 11:54 編輯

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23334795&fromuid=3440830

原來都有人發表中伏


別墅

積分: 501


8#
發表於 23-5-6 11:50 |只看該作者
本帖最後由 HappyLin 於 23-5-6 13:28 編輯

好來好去,其實又係好小事,她哋係都要為難人。仲要要HKID COPY先嬲


別墅

積分: 501


9#
發表於 23-5-6 13:27 |只看該作者
回覆 wheatgrass 的帖子

係,我都覺得退款要單據係合理。只不過她哋言語,行為實在太過分,所以我先火滾,覺得她哋係黑店


複式洋房

積分: 373


10#
發表於 23-5-17 00:13 |只看該作者
HappyLin 發表於 23-5-6 11:50
好來好去,其實又係好小事,她哋係都要為難人。仲要要HKID COPY先嬲

有間叫YMK嘅都小心,小妹有極差經驗…….

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo