,我都未聽過退貨要HKID,所以各位真的小心,這店產品質量差,店員態度差,負責人更差,不要成為第二個我!!!!
我都大大聲講返她。5.她話淨可以換。
我唔敢換,換完返去洗完質地又有問題。自己又再受氣麻煩,見過鬼仲唔怕黑。6.見我阻住她咁,後黎她話問問公司再覆我。7.我擺低件衫比她,出咗門後唔對路。要求她比返張單,她淨係手寫收據比我。 8.我講都係事實,最後她都要退款比我,1個禮拜後她哋通知我摞支票。9.我去摞支票,她哋兩個人大大聲,撩交嗌咁要我出示收據(我真唔記得咗擺去邊),其實可以好好哋講。問題係她哋從來沒主動比單據我。係我主動問她先比,仲大大聲態度!(電話又沒講明摞支票一定要帶單據)。明知事主係我都故意為難我,她哋由頭到尾都沒主動比過單據我,憑咩要求我出示先可以退。仲既然口出狂言話要求要我HKID 副本,先可以比支票我。我話appl pay 咪有記錄我消費囖,跟住又話我apple pay沒顯示她哋店鋪名!明明就有店鋪囖! 最後我印返張消費記錄,又要返轉頭,又要我簽名,先摞咗張支票!唔緊要,總之摞返我的權益就Ok! 她哋都係特登磨我耐性,想我知難而退!哎,超級黑店!質量勁差
我都大大聲講返她。5.她話淨可以換。
我唔敢換,換完返去洗完質地又有問題。自己又再受氣麻煩,見過鬼仲唔怕黑。6.見我阻住她咁,後黎她話問問公司再覆我。7.我擺低件衫比她,出咗門後唔對路。要求她比返張單,她淨係手寫收據比我。 8.我講都係事實,最後她都要退款比我,1個禮拜後她哋通知我摞支票。9.我去摞支票,她哋兩個人大大聲,撩交嗌咁要我出示收據(我真唔記得咗擺去邊),其實可以好好哋講。問題係她哋從來沒主動比單據我。係我主動問她先比,仲大大聲態度!(電話又沒講明摞支票一定要帶單據)。明知事主係我都故意為難我,她哋由頭到尾都沒主動比過單據我,憑咩要求我出示先可以退。仲既然口出狂言話要求要我HKID 副本,先可以比支票我。我話appl pay 咪有記錄我消費囖,跟住又話我apple pay沒顯示她哋店鋪名!明明就有店鋪囖! 最後我印返張消費記錄,又要返轉頭,又要我簽名,先摞咗張支票!唔緊要,總之摞返我的權益就Ok! 她哋都係特登磨我耐性,想我知難而退!哎,超級黑店!質量勁差