烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   24


男爵府

積分: 9320


1#
發表於 13-4-14 17:13 |只看該作者
可否用雞蛋取代鴨蛋?浸泡期間,需否放進雪櫃?一定要用玫瑰露酒嗎?Thx




水晶宮

積分: 69394

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-4-14 17:58 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

可用雞蛋代替,
唔需放雪櫃,陰凉地方就可以啦,
放咗玫瑰露香好多

我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-14 18:06 |只看該作者
cablecabletv 發表於 13-4-14 17:13
可否用雞蛋取代鴨蛋?浸泡期間,需否放進雪櫃?一定要用玫瑰露酒嗎?Thx



...
我試過用雞蛋浸, 加紹興酒,比左兩粒八角
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 9320


4#
發表於 13-4-14 18:54 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

Thx 😊





王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 13-4-15 05:33 |只看該作者
唔駛放雪櫃,我用過雞蛋整,咩都冇加,淨用少少米酒擦過隻蛋都得。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 16681


6#
發表於 13-4-15 05:53 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

我用雞蛋,冇問題 ...




大宅

積分: 3030


7#
發表於 13-4-15 05:55 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

雞蛋可以,我加花椒八角。我用鴨蛋。
1365976504060.jpg

[url=http://lilypie.com][/url


大宅

積分: 3030


8#
發表於 13-4-15 05:55 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問


1365976546778.jpg

[url=http://lilypie.com][/url


大宅

積分: 1245


9#
發表於 13-4-15 06:26 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

請問整既過程係點架?我完全唔識呀。




男爵府

積分: 9320


10#
發表於 13-4-15 07:01 |只看該作者

引用:雞蛋可以,我加花椒八角。我用鴨蛋。+

原帖由 petpang 於 13-04-15 發表
雞蛋可以,我加花椒八角。我用鴨蛋。





珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 13-4-15 07:32 |只看該作者

引用:可否用雞蛋取代鴨蛋?浸泡期間,需否放進雪

原帖由 cablecabletv 於 13-04-14 發表
可否用雞蛋取代鴨蛋?浸泡期間,需否放進雪櫃?一定要用玫瑰露酒嗎?Thx



...
可以的。我冇用玫瑰露,用了香料



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 13-4-15 07:58 |只看該作者
Wpy437 發表於 13-4-15 06:26
請問整既過程係點架?我完全唔識呀。
我之前出過 POST 可以去看一下:

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6817104
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 3030


13#
發表於 13-4-15 10:37 |只看該作者

引用:請問整既過程係點架?我完全唔識呀。 +

原帖由 Wpy437 於 13-04-15 發表
請問整既過程係點架?我完全唔識呀。
我好幾年前整,上網有好多。
http://blog.yahoo.com/_4NZA4IJZRBI62DUZN25ETCR2ZY/articles/896946
可以參考下

[url=http://lilypie.com][/url


男爵府

積分: 9320


14#
發表於 13-4-15 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cablecabletv+於+13-04-14+發

原帖由 fungwongphie 於 13-04-15 發表
可以的。我冇用玫瑰露,用了香料
請問你用了甚麼香料?




珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 13-4-15 13:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fungwongphie+於+13-04-15+發

原帖由 cablecabletv 於 13-04-15 發表
請問你用了甚麼香料?
五香粉、anise star、cloves、bay leave之類多款,煮好的鹽水好香的。不過浸到D蛋殼有少少黑色,因為可能有cloves & anise star⋯所以D鹽水幾深色



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


大宅

積分: 4712


16#
發表於 13-5-2 09:21 |只看該作者
andyman 發表於 13-4-15 07:58
我之前出過 POST 可以去看一下:

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=68171 ...
救命!我尋日浸今早先発現有兩隻裂咗!請問典算?請各位高人指點!
我已經說話唔避忌!點解生活仲係咁乏味?


大宅

積分: 1303


17#
發表於 13-5-2 11:44 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

我都浸左。用雞蛋。鹽水加玫瑰露。再自創加了兩粒薰衣草


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 13-5-2 18:21 |只看該作者
gracechanbb 發表於 13-5-2 09:21
救命!我尋日浸今早先発現有兩隻裂咗!請問典算?請各位高人指點!
快啲拿番出來,如果再裂大啲,會令所有蛋臭曬架........
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-5-2 21:57 |只看該作者


大宅

積分: 4712


20#
發表於 13-5-2 23:39 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

我今早問蛋檔話唔怕,不過你講我剛剛已拿出來!謝謝!
我已經說話唔避忌!點解生活仲係咁乏味?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo