跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3810


1#
發表於 13-10-15 09:50 |只看該作者
溫馨提示:
有否家長PN報了YORK, 但只接受小朋有K1,而且已交了HKD 996.00留位費呢?
-如不讀者,雖要書面通知學校或馬上致電給他們, 要不然,11月便過數
-我早前已書面通知不報讀,今天會到校退栗 (但時間限定,很不方便)


大宅

積分: 1463


2#
發表於 13-12-24 00:52 |只看該作者

回覆:achow 的帖子

請問點解唔讀呢?我都比咗了!




大宅

積分: 3810


3#
發表於 13-12-24 12:00 |只看該作者
Got a better choice (SC)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo