論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 59


1#
發表於 22-7-3 18:33 |只看該作者
因為上個姐姐走左,要搵一個本地姐姐。本地完約要求都要獨立房間,見左幾個本地斷約,不過始終都係好猶豫,有人請過斷約姐姐嗎?有建議提供下THX。


大宅

積分: 2461


2#
發表於 22-7-3 18:42 |只看該作者
一定唔會。
我自己用緊工人
佢做得我唔滿意都唔敢炒
請海外要比隔離費用。
呢個時勢僱主都斷約,
個工人好極有限啦


禁止訪問

積分: 77


3#
發表於 22-7-3 20:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18216


4#
發表於 22-7-8 15:10 |只看該作者
louisths 發表於 22-7-3 18:33
因為上個姐姐走左,要搵一個本地姐姐。本地完約要求都要獨立房間,見左幾個本地斷約,不過始終都係好猶 ...

Agent一知你無經驗就會錕你請斷約。


大宅

積分: 4077


5#
發表於 22-7-8 15:56 |只看該作者
louisths 發表於 22-7-3 18:33
因為上個姐姐走左,要搵一個本地姐姐。本地完約要求都要獨立房間,見左幾個本地斷約,不過始終都係好猶 ...

除非是有好原因斷約,否則全部都要離開香港返家鄉等簽證,即是僱主都要比隔離費。咁不如直接請開外的。


大宅

積分: 3950


6#
發表於 22-7-8 17:25 |只看該作者
如果可以等海外, 搵到完約, 緊係唔揀斷約啦. 但迫到埋身時, 唯有搏一搏! 上個菲姐, 做左五年突然要即走! 疫情勁爆, 又冇房, 冇完約見, 海外唔知等幾耐. 唯有斷約都要, 邊個可快上工, 揀邊個. 諗住真係唔得, 先再換. 而家, 佢都做左一年了. 可能沒有期望啩. 雖然唔講得係好! 但心諗請到個過完約/海外, 都可能比佢更差. 一切皆運數.


大宅

積分: 4898


7#
發表於 22-7-9 08:27 |只看該作者

回覆樓主:

對,一切皆運數,半點不由人


禁止訪問

積分: 53


8#
發表於 22-7-9 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 342


9#
發表於 22-7-10 22:20 |只看該作者

回覆樓主:

有得揀唔揀斷約


大宅

積分: 2108


10#
發表於 22-7-11 14:55 |只看該作者
呢個時勢斷約唔方好野


雲母殿

積分: 1297402

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 22-7-11 23:29 |只看該作者
完約吾一定好,斷約吾一定差,講彩數,人夾人


伯爵府

積分: 19867


12#
發表於 22-7-15 15:10 |只看該作者
No


民房

積分: 9


13#
發表於 22-7-18 20:16 |只看該作者
斷約先好,佢哋唔敢玩野,再炒永遠不能在港工作


大宅

積分: 4077


14#
發表於 22-7-19 10:14 |只看該作者
Sillycheung 發表於 22-7-18 20:16
斷約先好,佢哋唔敢玩野,再炒永遠不能在港工作

最慘是先天性蠢的問題,來到樣樣教極唔識,由早到晚機不離手,話又黑面,大食懶,又或者偷野,所以斷約的都唔好諗。


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


15#
發表於 22-7-21 12:27 |只看該作者
five555 發表於 22-7-19 10:14
最慘是先天性蠢的問題,來到樣樣教極唔識,由早到晚機不離手,話又黑面,大食懶,又或者偷野,所以斷約的 ...

先天性蠢的問題...講得好!事實上真係咁!


水晶宮

積分: 56170


16#
發表於 22-8-2 19:11 |只看該作者
yanyan-mummy 發表於 22-7-11 23:29
完約吾一定好,斷約吾一定差,講彩數,人夾人

你講得極對!而家嗰啲,完約都唔代表好,我嗰件咪系咁!


大宅

積分: 1017


17#
發表於 22-8-3 14:56 |只看該作者
yanyan-mummy 發表於 22-7-11 23:29
完約吾一定好,斷約吾一定差,講彩數,人夾人

我都覺得人夾人, 我朋友經常嫌棄姐姐慢+蠢. 但我另一個朋友卻覺得冇問題, 還用到續約.


大宅

積分: 3133


18#
發表於 22-8-4 01:03 |只看該作者
poonsun 發表於 22-7-21 12:27
先天性蠢的問題...講得好!事實上真係咁!

先天性蠢也不是問題,如果性格單純,服從性高。 最慘係選擇性扮蠢,又唔上進,教佢示範比佢睇都黑口黑面,仲要駁嘴。 最經典系,夏天初至,我叫佢明天早上準備小朋友去游水的用品,佢系我面前倒抽一口涼氣,我指示完畢後轉身就走開了。

這樣工作態度的工主,問你哋服未?!


大宅

積分: 3111


19#
發表於 22-8-7 11:57 |只看該作者
我識一件斷約的現在搵緊工.
近五年佢完過一份約, 比人炒過三次. 三隻手的.
唔好諗住自己小心財物就無問題, 你斷佢下欄, 佢會用佢自己的方法補償.

裝睡的人喚不醒, 裝聾的人聽不聞


大宅

積分: 3041


20#
發表於 22-8-7 16:04 |只看該作者
louisths 發表於 22-7-3 18:33
因為上個姐姐走左,要搵一個本地姐姐。本地完約要求都要獨立房間,見左幾個本地斷約,不過始終都係好猶 ...

講彩數。 我對上嗰個工人係斷約, 但turn out佢係我呢十幾年呢黎請嘅最好嘅工人, 可惜佢同我做咗一個約決定返第一個舊僱主度做, 唔同我續約

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo