論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 920


1#
發表於 22-6-11 17:57 |只看該作者
請問, 請工人姐姐, 在公屋照顧老友記, 是否需要代她申請公屋"暫住證" ?憑經驗, 由老友記簽約做僱主, 抑或由其他人(後生家人)做僱主較好?


大宅

積分: 4532


2#
發表於 22-6-12 19:56 |只看該作者
jobshum 發表於 22-6-11 17:57
請問, 請工人姐姐, 在公屋照顧老友記, 是否需要代她申請公屋"暫住證" ?憑經驗, 由老友記簽約做僱主, 抑或由 ...

有唔同,公屋要揾房署簽,但公屋已經買左,就同私樓一樣,唔洗比房署簽。我記得如果公屋係租,顧主一定要做住公屋的户籍,方可申請。
:-D :-?


大宅

積分: 4532


3#
發表於 22-6-12 19:58 |只看該作者
jobshum 發表於 22-6-11 17:57
請問, 請工人姐姐, 在公屋照顧老友記, 是否需要代她申請公屋"暫住證" ?憑經驗, 由老友記簽約做僱主, 抑或由 ...

照道理後生係做顧主好的,因為怕比工人氹都唔知。但顧主好似要有户籍先會批。
:-D :-?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo