跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7132


1#
發表於 13-8-21 23:57 |只看該作者
好失敗!自己第一胎唔讖教,阿仔2歲只肯講單字,又唔識表達,所以成曰扭喊,我自己教,整天同講嘢,傾偈(純正廣東話),但都係唔願講,怎至出動埋最鐘意慨雪糕利誘,都要迫先肯講(媽咪…多謝),九月返N班喇!希望學校可以令小兒有進步啦!很擔心!!


男爵府

積分: 5412


2#
發表於 13-8-22 23:32 |只看該作者
唔好氣餒丫!我仔剛剛2歲咋先肯講野 仲要係1講就講句子
佢2歲前都係唔中意講野 淨係手指指同BB話
試下帶佢去多D公園同其他小朋友玩啦
我中意開D卡通片比佢(英文卡通) 我會同佢講呢D野咩黎...
OR日常生活同BB沖涼個時會叫佢拎1樣公仔1齊沖涼 1路講1路指住公仔
叫佢幫手同公仔沖涼呀..佢自己會跟住講


男爵府

積分: 7132


3#
發表於 13-8-22 23:52 |只看該作者
其實妳以上做嘅事,去公園,好似儍婆咁每做一樣事情都同講,但都係說單字,希望快D好似妳小朋友咁叻啦,多謝妳


別墅

積分: 739


4#
發表於 13-9-12 09:22 |只看該作者

回覆:唉!阿仔安排10月見醫生評估是否見言語治療師!

本帖最後由 mockingbird 於 13-9-12 09:25 編輯

唉,我也面對這情況,小朋友已两歲,很少開口說話,就算有,只是單字,很憂慮。





男爵府

積分: 7132


5#
發表於 13-9-12 20:15 |只看該作者
健康院仲要提早打嚟改下星期一見醫生呢!


複式洋房

積分: 494


6#
發表於 13-10-9 19:27 |只看該作者
我同事個仔都睇緊言語治療,兩歲時又係講好小嘢,咬字又唔正,某d音發唔到,現在3歳多了,比之前講多左好多好多嘢,同埋治療師都真係幫到小朋友,學習點發音,所以唔好咁擔心


男爵府

積分: 7132


7#
發表於 13-10-10 22:04 |只看該作者
多謝您


複式洋房

積分: 297


8#
發表於 13-11-21 23:22 |只看該作者

回覆:ben.suki 的帖子

最好找治療師跟進下


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo