跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 2935


1#
發表於 13-11-12 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 13-11-12 15:51 |只看該作者
回覆 點解我咁黑 的帖子

2010年之後出生率高,間間幼稚園都報名的人不知多過名額幾多倍,當然會選各方面表現好點的學生啦,就想你搵工,雖然只是普通的文職,可能要求都好高,不會因為你學歷低就降低要求~


洋房

積分: 98


3#
發表於 13-11-12 16:03 |只看該作者

回覆:見完幼稚園後好down

我囝囝第一次面試時乜都唔肯講,老師叫啲小朋友玩玩具,佢就拎本書坐响我隔離睇唔肯去玩,當然呢次面試結果係衰咗

學校有得選擇收乜嘢嘅學生,佢哋當然係想收一啲能力較好或者較主動嘅小朋友,所以細仔確實係輸蝕一啲。

我明白囝囝屬於細仔能力一定比起啲大仔差,雖然擔心搵唔到好學校俾佢,但我亦唔想佢有咁大壓力去面試,只要有學校肯收而間學校又唔太差就可以。

樓主開心啲啦~~


複式洋房

積分: 164


4#
發表於 13-11-13 00:04 |只看該作者

回覆:見完幼稚園後好down

我個女都係十月細b, 之前有兩間面試喊到唔肯行入課室,要痴住我話要走, 一間要老師出黎waiting area 氹佢,勉強答左幾條問題, 另一間我氹左佢幾個字先肯行入課室,只係答到一半問題,我0個日都好唔開心好擔心無學校收佢,結果一間收am, 一間收pm, 所以唔好太介意答唔答到晒d 問題



別墅

積分: 617


5#
發表於 13-11-13 02:24 |只看該作者

回覆:見完幼稚園後好down

我好明白樓主,我女都係10月細b,我介意既唔係學校考既題目難,我係覺得學校唔會掉番轉諗,如果同一個題目,大B細B都做到,佢地唔會覺得細B叻,因為大家都做到,依然會選擇收左大b先,但事實如果比較既,細b其實係叻過個大b喎!
仲有,個關鍵係,係面試過程有好多野影響,其實唔係細b唔識d問題,只係有時有好多其他因素影響,例如撞正訓教時間、當日心情差、或其他原因,而影響面試效果,但佢地都會歸納晒落佢地係細b
不過算啦,就係咁唔公平
但我一路都覺得細b唔會比大b或大佢地小小月齡既差,特別我對我女好有信心,佢地識好多野,講好多野,對答如流,只要我好好控制面試當日時間、情緒,我都好大信心面試得好,加油呀




禁止訪問

積分: 2935


6#
發表於 13-11-13 12:26 |只看該作者

回覆:見完幼稚園後好down

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 98


7#
發表於 13-11-13 16:25 |只看該作者
回覆 點解我咁黑 的帖子

恭喜晒!


男爵府

積分: 5582


8#
發表於 13-11-16 17:34 |只看該作者

回覆:點解我咁黑 的帖子

其實佢地唔為細B降低要求係合理嘅,因為佢地就是要test 佢地ready未,唔得咪下年做大B囉!無謂令佢有挫折感。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo