嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 14-4-4 15:24 |只看該作者
第一次驗得一個,到三個月驗超聲波發現是雙胞胎,唔敢相信,自己完全冇知識,雙胞胎出現的問題是否會多些?出生率高唔高架?我真係好擔心!想問各位有冇乜嘢要特別注意架?




翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 14-4-4 17:46 |只看該作者
唔好咁擔心喇,好多人都生健健康康嘅雙胞胎,依家最緊要就係休息好D同食多D,你依家係一個人食三個人吸收


別墅

積分: 520


3#
發表於 14-4-6 02:46 |只看該作者

回覆:BabybabyG 的帖子

BabybabyG,

恭喜晒!歡迎呢join我地孖b媽媽group!
吾晒擔心,孖b係比單b多concerns,同埋可能問題多dd,但抱著順其自然心態,迎接BB啦!

上網或問多d孖B媽媽經驗啦,甘你會有心理準備多d。






大宅

積分: 1540


4#
發表於 14-4-7 00:26 |只看該作者

回覆:又開心!又擔心!

放鬆心情,盡量休息,唔好食得太多殿粉質食物,食清淡d就可以,我初頭都好擔心,但你都唔好太緊張放鬆就得喇,至於點解唔好食咁多殿粉質呢,係因為我初時有左,諗住食健康d,芝士面包呀,飯,粉等等,但好早中左妊娠糖尿,之後一路要控制血糖,攪到冇啖好食,所以你盡量多菜,魚,肉都得,殿粉就小d啦,不過時間過得好快,我都下個月生喇,你都要加油呀



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo