嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 979


1#
發表於 14-3-28 16:25 |只看該作者
我正想買HIPSEAT比我四个月大的女女, 但有个朋友同我一樣係開刀的, 佢用緊POGNAE, 佢話用的時候有D銀住个開刀傷口吾C服, 你地有冇一樣的問題?
P.S. 我正考慮I-ANGEL, POGNAE, TODBI


男爵府

積分: 5998


2#
發表於 14-3-28 19:29 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT

我用冇問題(5個月大開始用)


大宅

積分: 1862


3#
發表於 14-3-28 20:05 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT?

我同你一樣女女4個月大,都係開刀,用hipseat都會感覺怪怪,唔太舒服咁,所以我多數都係叫我老公用,自己比較少用,希望過多兩個月會正常啲啦




別墅

積分: 979


4#
發表於 14-3-28 21:33 |只看該作者
回覆 megumiyu 的帖子

咁請問你係用邊隻?


別墅

積分: 979


5#
發表於 14-3-28 21:37 |只看該作者
回覆 AGMaMa 的帖子

請問你用邊个牌子?



大宅

積分: 1005


6#
發表於 14-3-28 22:41 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT

我都系開刀,用pognae hipseat,4個幾月比女坐,好間中,到5個月先坐多些,傷口都冇什麼事,吾太有大感覺。


男爵府

積分: 8845


7#
發表於 14-3-28 22:58 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT

有呀,六個月後就正常番,之前都有試過壓住唔舒服


大宅

積分: 1862


8#
發表於 14-3-29 00:20 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT?

POGNAE




大宅

積分: 4029


9#
發表於 14-3-29 00:52 |只看該作者

回覆:jc30624700 的帖子

我都係開刀,但傷口唔痛喎,BB現在兩個幾月都用緊啦,用緊I-angel




男爵府

積分: 5998


10#
發表於 14-3-29 00:56 |只看該作者

引用:回覆+megumiyu+的帖子咁請問你係用邊隻?

原帖由 jc30624700 於 14-03-28 發表
回覆 megumiyu 的帖子

咁請問你係用邊隻?
I angel


大宅

積分: 4254


11#
發表於 14-3-30 03:43 |只看該作者

回覆:jc30624700 的帖子

我用I angel ,無問題呀




別墅

積分: 979


12#
發表於 14-3-31 17:19 |只看該作者
多謝各位回覆。我買左I-ANGEL了.


水晶宮

積分: 64415

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


13#
發表於 14-3-31 17:31 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT

你個小朋友係咪大碼size?如果係就還I,因為個位闊過p好多。。。。。我都係開刀的,用冇問題


子爵府

積分: 10995


14#
發表於 14-4-3 00:30 |只看該作者

回覆:有冇開刀媽媽用HIPSEAT

我都係開刀,由囡囡5個月開始用,到而家9個月,間中會唔舒服,有時揹得耐返到屋企傷口會痛,但我會一直用,因為用普通揹帶膊頭仲痛


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo