嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1667


1#
發表於 14-3-31 23:53 |只看該作者
我有個搖床放喺廳比佢唔係瞓著嘅時候我就會放佢喺上面由佢自己玩,但係今日見佢識轉身,個搖床唔再安全,想問下各位媽咪平時會放阿B喺邊呢?網床又要烏到個身好低


男爵府

積分: 8208


2#
發表於 14-4-1 00:00 |只看該作者
bannmanny 發表於 14-3-31 23:53
我有個搖床放喺廳比佢唔係瞓著嘅時候我就會放佢喺上面由佢自己玩,但係今日見佢識轉身,個搖床唔再安全,想 ...
爬行墊。由佢自己係到碌

點評

bb130505  good  發表於 14-4-1 14:59


大宅

積分: 2130


3#
發表於 14-4-1 00:03 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽BB唔係瞓覺果陣會放喺邊度

我放佢係high chair, 有安全扣嘅,可以放平俾佢瞓,又可以托高唔同角度俾佢坐,亦可調較高度


大宅

積分: 1667


4#
發表於 14-4-1 00:06 |只看該作者

回覆:wailing1230 的帖子

因為有哥哥,唔可以比佢碌



大宅

積分: 1667


5#
發表於 14-4-1 00:08 |只看該作者

回覆:sususum 的帖子

但係佢唔會郁泥郁去咩?2千幾蚊張我唔捨得買呀!


男爵府

積分: 8208


6#
發表於 14-4-1 00:46 |只看該作者
bannmanny 發表於 14-4-1 00:06
因為有哥哥,唔可以比佢碌
爬行墊到佢學行都有用。唔通成日坐係high chair? 加個欄味得囉。我都有圍欄


大宅

積分: 2159


7#
發表於 14-4-1 03:28 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽BB唔係瞓覺果陣會放喺邊度

其實想bb发展都好,真是多D放佢响地墊玩,发展~好多家庭都是在日本x買,地墊有便宜有贵~亦5需要加围㯗,做足安居安全就ok了


男爵府

積分: 8845


8#
發表於 14-4-1 07:57 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽BB唔係瞓覺果陣會放喺邊度

我之前冇買墊,淨係放上床。 一買咗墊,好快就識反身四圍碌,坐同開始爬喇。 一定要買墊呀!


大宅

積分: 3420


9#
發表於 14-4-1 08:47 |只看該作者

引用:我之前冇買墊,淨係放上床。++一買咗墊,好

原帖由 tys 於 14-04-01 發表
我之前冇買墊,淨係放上床。 一買咗墊,好快就識反身四圍碌,坐同開始爬喇。 一定要買墊呀!

...
想問下爬行墊要點清潔架?




男爵府

積分: 8208


10#
發表於 14-4-1 15:47 |只看該作者
Jokitty 發表於 14-4-1 08:47
想問下爬行墊要點清潔架?
我用BABY GANICS噴一噴, 抹一抹就得


男爵府

積分: 8845


11#
發表於 14-4-1 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tys 於 14-04-01 發表我之前

原帖由 Jokitty 於 14-04-01 發表
想問下爬行墊要點清潔架?
買墊嗰個話用清水,驚就攞洗奶樽液抹,因為 bb lam 到都冇問題喎


子爵府

積分: 13655


12#
發表於 14-4-1 23:48 |只看該作者
屋企大就墊加圍欄,細就網床


大宅

積分: 1667


13#
發表於 14-4-2 10:43 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽BB唔係瞓覺果陣會放喺邊度

我2樣都有,但係網床上邊果層我呀女又超重,唯有擺下面


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo