嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 166


1#
發表於 14-2-17 11:27 |只看該作者
我現在已經16week, 想bb出黎前去個hea trip輕鬆下, 打算22 week出行, 但又怕到時個肚吾知幾大, 又怕危險, 有無孖b媽可以分享下出遊經驗?



禁止訪問

積分: 620


2#
發表於 14-2-17 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 166


3#
發表於 14-2-17 17:19 |只看該作者
siumug 發表於 14-2-17 15:57
yes, i went to Singapore when I was 20 week. Quite relax.

嗯, 我都係打算去新加坡馬拉西亞一帶, 你個陣個肚吾會好大嗎?

其實我而家16 weeks但基本無人睇得出有左, 希望吾會短時間泵到蘿咁大


大宅

積分: 1909


4#
發表於 14-2-17 21:52 |只看該作者

回覆:有孖B媽懷孕期間出國旅行嗎?

我唔敢呀,話哂孖胎風險都大d





大宅

積分: 1362


5#
發表於 14-2-18 09:50 |只看該作者

引用:Quote:siumug+發表於+14-2-17+15:57+yes,+i

原帖由 maggie2478 於 14-02-17 發表
嗯, 我都係打算去新加坡馬拉西亞一帶, 你個陣個肚吾會好大嗎?

其實我而家16 weeks但基本無人睇得出有左, ...
我未夠5個月,人地已經以為我就7個月喇。
所以上星期返去覆診,問醫生,佢話叫我唔好去喇!!




複式洋房

積分: 166


6#
發表於 14-2-18 14:15 |只看該作者
回覆 prettysilly 的帖子

Doctor also say no? then i need to re-consider this. Thanks anyway


大宅

積分: 3230


7#
發表於 14-2-18 16:45 |只看該作者
我3個月時醫生也不建議我去旅行, even 我在安全期 4-6個月期間.

事實我個肚係比單胎大1.5個月, 所以如果你22weeks先去, 如你好似我的話, 即係人地7個月咁大了. 我就唔建議咁後期先去, 係去就早d好d.

不過雖然話我好聽話無去旅行, 但其實諗返起去下澳門都可以吧! relax下.


禁止訪問

積分: 620


8#
發表於 14-2-18 17:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 407


9#
發表於 14-2-18 22:46 |只看該作者

回覆:有孖B媽懷孕期間出國旅行嗎

我大概18週既時候去過曼谷,雖然個個都話最好唔好去,但當時個心好想生bbs前最後去玩一次,問過中西醫都贊成,婦產科醫生甚至叫我想去就快啲去,如果唔係之後行動論盡就麻煩。所以最後揀左交通方便,醫療又唔太差既曼谷,搵間靚酒店hea玩5日,期間行動小心啲,最後都平安返港。


複式洋房

積分: 245


10#
發表於 14-2-19 19:42 |只看該作者
我有係19週既時候去新加坡4日自由行
行左好多路
依家23週BB都好好
我個人認為新加坡幾好
衛生啲
不過唔知點解
新加坡都算熱帶地區
但我無咩見到賣水果同蔬菜
其間又唔係成日有洗手間
少左飲水
又唔同香港流汗會黏住
唔容易察覺自己唔夠水份
我有便秘情況出現
要多補充水份丫
By the way 瓶裝水好貴
2蚊坡紙一支500ml
可能要老公辛苦啲
係酒店帶多啲水出街

另外馬來西亞上星期有人中左H7N9
要小心啲丫


複式洋房

積分: 166


11#
發表於 14-2-20 10:42 |只看該作者
回覆 Windysherman 的帖子

咁睇黎如果我真係去最好都20wk前去.

By the way你而家23wk 行動方便嗎? 個肚係咪已經好大? 第一胎?


複式洋房

積分: 166


12#
發表於 14-2-20 10:44 |只看該作者
TNCW 發表於 14-2-18 22:46
我大概18週既時候去過曼谷,雖然個個都話最好唔好去,但當時個心好想生bbs前最後去玩一次,問過中西醫都贊 ...
綜合大家意見我都係吾好等到wk22, 我諗爭取20wk前走一轉吧


複式洋房

積分: 245


13#
發表於 14-2-20 13:18 |只看該作者
回覆 maggie2478 的帖子

23w我仲返緊工丫我份工要係公司行黎行去
所以開始覺得體力唔夠
夜晚好攰
食完飯就好眼瞓
瞓到唔想返工
要到禮拜日瞓一覺到中午先覺得個人精神啲

我係第一胎所以都無經驗
唔知應唔應該請病假休息多啲好?

旅行既話早啲去好
另外坐飛機搵啲近服務室既好啲
機倉好乾
要小心流鼻血
可以請空姐俾多幾杯熱水你



洋房

積分: 41


14#
發表於 14-3-13 18:12 |只看該作者
16-17w去過澳洲 24w去過三亞
儘量少體力活動 hea玩多休息
不過都要睇自己身體情況 胎盤高低 同埋醫生意見ga


複式洋房

積分: 477


15#
發表於 14-3-20 00:26 |只看該作者

回覆:maggie2478 的帖子

我大約十週既時候去左泰國,如游水食下野ok,但行街就去完一个景点就要休息,當時已見少少肚了,but去到咩都食,可能係比較輕鬆心情,所以成个trip都無估怪野(作嘔)係攰D 比人地




洋房

積分: 102


16#
發表於 14-3-20 12:24 |只看該作者
我住外國既, 22w時返過香港, 搭飛機就完全無問題, 因為懷孕中期好舒服, 如果想去旅行中期去就最好, 因為生左2個之後真係有排都去唔到.


大宅

積分: 3355


17#
發表於 14-3-26 18:27 |只看該作者
I went to penang and just swimming in hotels at 20 weeks. Very relaxing trip. Take nap at hotel in the afternoon. Not much walk. I think should be ok.


複式洋房

積分: 166


18#
發表於 14-3-31 11:50 |只看該作者
最後我都走左轉泰國返黎, 5日, 去左華欣同曼谷, 一日一個景點咁上下, 一0的都吾辛苦, 返黎個人休息好過之前

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo